חגיגת בר מצווה ואירועים אינטימיים אחרים

אירועים מהווים חלק בלתי נפרד מחיינו. בעיקר כישראלים אנו נהנים מאוד מכינוסים חברתיים שונים ושמחות משפחתיות. בעוד מרבית האירועים והשמחות המשפחתיות הרשמיות (בריתות, חתונות וכיו"ב) נערכות באולמות אירועים, ישנו מספר לא מבוטל של מקרים בהם אולם אירועים לא מהווה את המקום האידיאלי ביותר.

מחפשים מקום לחגיגת בר מצווה ?

בחירת מקום לבר מצווה של הילד או בת המצווה של הילדה, עלול להיות מטלה מעט מעיקה. הבית קטן מידי לאירוח של 150 – 250 מוזמנים (בממוצע) ואולם אירועים סטנדרטי הוא גדול מידי ופעמים רבות גם יקר מידי. מצד אחד קיים הרצון לערוך בר מצווה במועדון , להפיק אירוע מרשים למשפחה ולשמח את חתן / כלת השמחה, מנגד אילוצי המציאות מחייבים אותנו להפעיל שיקול דעת ולנהוג באחריות הכלכלית הראויה.

מקום אידיאלי לבר מצווה ואירועים אינטימים אחרים

מועדוני בר מצווה , הוא מושג שהפך לאחרונה לשכיח מאוד בארץ. מועדונים אלו מהווים מקומות אידיאלים לחגיגת אירועים כמו בר / בת מצווה, מסיבות אירוסין, בריתות וכיו"בף כאשר יתרונותיהם כוללים בין היתר עלויות נמוכות (ביחס לאולמות אירועים סטנדרטיים), זמינות גבוהה המאפשרת להזמין ו"לשריין" מקום בסמוך לתאריך האירוע ועוד.

ההבדל בין מועדוני בר מצווה לאולם אירועים סטנדרטי

למראית עין, להוציא את הגודל של חלל האירוח, יהיה זה קשה מאוד לאמוד את ההבדלים בין מועדוני בר/ בת מצווה ואלמות אירועים. מועדון בת מצווה לרוב יהיה קטן יותר ויאפשר לארח כמות מקסימאלית קטנה יותר של מוזמנים. מנגד מועדונים כנ"ל מיומנים בעריכת אירועים ומסוגלים לספק כל דבר לו תזדקקו באירוע, לרבות ארוחות מלאות, מתאבנים, קינוחים, שתייה קלה אלכוהול וכן הלאה. מועדוני בר מצווה מהווים פעמים רבות מיקום אידיאלי גם לעריכת אירועים כמו חתונות, ימי הולדת מרובי מוזמנים, מסיבות אירוסים, מסיבות פרטיות, בריתות וכמובן מסיבות בר מצווה / בת מצווה כנ"ל.

כתיבת תגובה