חדרים וצימרים לפי שעה

זה כבר עשור שמושכרים חדרים לפי שעה ברחבי הארץ, זו תעשיה ענפה שמגלגלת הרבה מאד כסף והיא כוללת בתוכה חדרים להשכרה, צימרים להשכרה, סוויטות להשכרה וחדרים דיסקרטיים. קהל הלקוחות המשתמש בשירותים אילו מאופיין בדבר אחד משותף – דיסקרטיות. כן, הרי מדובר בד"כ בזוגות המנהלים רומן מחוץ לנישואיהם, או בזוגות צעירים אשר אין להם מקום להתייחדות (למשל צעירים ממשפחות מסורתיות שגרים אצל ההורים) והפלח האחרון –  יחידים או קבוצות של אנשים עמידים בד"כ  אשר מזמינים נערות לחדרים או לצימרים.

תחום מסיבות הרווקים גם הוא תחום מאד משגשג וכולל בתוכו את הסוויטות והמקומות הספא להשכרה, מדובר בד"כ במתחמים גדולים המכילים מגוון פינוקים כמו ג'קוזי, שולחן סנוקר, מסך LCD גדול, מערכת קולנוע ביתית, סאונה, בר אלכוהול, חדר שינה נפרד, סלון מפנק ולפעמים גם בריכה פרטית.

תעשיית השכרת החדרים לפי שעה  מתקיימת בעיקר במרכז הארץ ובייחוד בתל אביב, והחדרים שמשכירים במלוניות הם חדרים קטנים בד"כ, חלקם כוללים ג'קוזי, והמחיר לשלוש שעות ינוע בין 130 ₪ ל 250 ₪, תלוי ברמת החדר ובמיקום. באופן כללי תמצאו סידורי חניה בכל המלוניות ודיסקרטיות מלאה, כי זה הדבר הכי חשוב ללקוחות מסוג זה.

תעשיית השכרת צימרים לפי שעה גם היא משגשגת, פה תמצאו בעיקר זוגות שמנהלים רומן, וחוץ מהדיסקרטיות חשובה להם גם הרומנטיקה, הג'קוזי, הנרות, האווירה והרעיון שזה צימר.  הצימרים בצפון הומרו להשכרתם לפי שעות במהלך השבוע, והחלו לצוץ עשרות צימרים לפי שעה באזור המרכז עם פתרונות דיסקרטיות יצירתיים במיוחד, למשל, החנייה מתבצעת בדיסקרטיות, נכנסים לתוך יריעת בד גדולה, שם ממתין לזוג המפתח של הצימר, לא לפני שהזוג שלשל לתיבה סגורה מעטפה עם סכום הכסף שנקבע מראש טלפונית, ובד"F נע בין 150 ל 300 ₪ לשעתיים מפנקות, באזור הצפון תמצאו מחירים זולים קצת יותר בגלל התחרות הגדולה.

כתיבת תגובה