חדרי שינה במגוון עשיר של סגנונות ועיצובים

חדרי שינה במגוון עשיר של סגנונות ועיצובים

חדר השינה שלנו הוא אחד החדרים היותר פרטיים ואינטימיים בבית, בין אם אנו גרים בגפנו, בין אם אנו חיים בזוגיות ובין אם אני בעלי משפחה עם ילדים קטנים. על חדר השינה להיות מותאם לנו ככפפה ליד, בהתאם לסגנון החיים שלנו, לאופיינו ולטעמינו האישי. כך למשל, על אף שכולנו מבלים בחדר השינה שלנו לצרכי שינה, יש האוהבים לבלות בו בקריאת ספר, בצפייה בטלוויזיה, לקיים בו את השיחות הפרטיות עם בני הזוג וכדומה. לכן, על מנת שתיהנו מחדר השינה שלכם בצורה המרבית, יש לקחת בחשבון את הרגלי החיים שלכם לצורך העיצוב הנכון.

מה ההבדל בין חדרי שינה יוקרתיים לבין חדרי שינה סטנדרטיים?

ריהוט יוקרתי , ובכלל זה גם ריהוט של חדרי שינה, הוא ריהוט שעשוי אך ורק מחומרי גלם משובחים, בסטנדרטים גבוהים מאוד, תוך הקפדה על גימור מושלם ואיכותי. איכות חומרי הגלם היא שמאפשרת לכם ליהנות מחדרי השינה שלכם לאורך זמן, והיא שמווה לו את המראה החדש, המעוצב והיוקרתי גם לאחר שימוש ממושך. השילוב של חומרי הגלם עם איכות העבודה הוא שילוב מנצח. למעשה, חדרי שינה יוקרתיים מעוצבים בהתאמה אישית לכל לקוח, ו"נפתרים על פי מידותיו", ובכך הם נבדלים מריהוט סטנדרטי, לרבות חדרי שינה "בשטאנץ" אחד, להרכבה עצמית וכדומה. חדרי שינה סטנדרטיים מחייבים אתכם להתאים את עצמכם לתבנית הקיימת, בשעה שכאשר מעצבים רהיטי יוקרה, נקודת המוצא היא כי על הריהוט להתאים ללקוח.

סגנונות עיצוב שונים- לבחירתכם:

קיימים סגנונות רבים של רהיטים מעוצבים.  על מנת שתיהנו מחדר השינה שלכם באופן מרבי, עליו להתאים לכם גם מבחינה פונקציונאלית וגם מבחינת הסגנון והעיצוב. חדרי שינה יוקרתיים יכולים להיות מעוצבים בסגנון מודרני, הבא לידי ביטוי בקווים ישרים ונקיים, לעיתים משבר מינימליזם יוקרתי, ומשרה אוירה של מרחב וארגון, סגנון כפרי המשלב ריהוט עץ פשוט עד כבד ומאסיבי, השווה לחדר השינה אווירה אינטימית וחמימה, חדרי  שינה בסגנון אנגלי ויקטוריאני, המבוסס על טהרת הקווים המעוגלים, הרכים והמגולפים, ומשרה בחדר אווירה אצילית כמו גם חמימה. למותר לציין כי כל חדרי השינה עשויים מחומרי גלם איכותיים ומשובחים בלבד, בין אם מדובר בעץ מלא בלבד, ובין עם בעץ מלא משולב במתכת, בד, עור וכדומה.  כמו כן, היות וכל חדרי השינה מבנים בהתאמה אישית ללקוח, הרי שהם מנצלים בצורה יעילה ונכונה את כל חלל חדר השינה שעומד לרשותכם, בשילוב התאורה האישית הנכונה, כאשר השילוב של כל אלה מקנה לכם את חדר השינה עליו חלמתם!

כתיבת תגובה