חוויה לכל החיים

גיבוש חברתי, עצמאות, למידת אנגלית והרפתקאות שונות הם חלק מהסיבות שבגללן מחנה קיץ הופך להיות פופולארי יותר ויותר עבור משפחות וילדים רבים בארץ ובעולם.
האפשרות להכיר ילדים אחרים, מכל העולם, קוסמת להרבה ילדים ואילו האפשרות ללמוד אנגלית קורצת להרבה הורים. מחנה קיץ בחו"ל- כל מה שצריך לדעת במאמר הבא.

מחנה קיץ לילדים הוא עניין מרגש עבור ההורים, בעיקר אם מדובר בפעם הראשונה שבה הילדים יוצאים לחופשה ארוכה הרחק מהבית. עבור הילדים מחנה קיץ הוא חוויה אותה יזכרו זמן רב. אם החלטתם לרשום את ילדכם למחנה קיץ בחו"ל, תרצו להיות בטוחים מראש כי ילדכם נמצא תחת השגחה מתמדת ואחראית, וכי הוא מבלה ונהנה במחנה.

מומלץ לבדוק היטב את כל הפרטים לגבי מחנה הקיץ שבחרתם. תוכלו לבקש המלצות מהורים ומילדים שבילו במחנה בעונות קודמות. המארגנים של מחנות קיץ לילדים, ובעיקר מחנות שמתקיימים בחו"ל, מקיימים ערבי הסברה וכנסים להורים לקראת היציאה של ילדיהם לחופשה המאורגנת. במפגשי הורים וילדים אלה אפשר לברר את כל הפרטים, החל מתהליך הרישום, הביטוח והויזה (כאשר מדובר בסאמר קאמפ בחו"ל). בררו פרטים לגבי ההשגחה ונוהלי ההבטחה, וודאו את הקשר עם האחראים, וכמובן עם הילדים במהלך שהותם במחנה.

מחנות קיץ לילדים הם בילוי מצוין עבור בני נוער שרוצים להכיר חברים חדשים וליהנות מפעילויות חברתיות וספורטיביות. מחנה קיץ בינלאומי הוא חוויה מעשירה במיוחד לילדים ובני נוער, המגיעים אל המחנה ממקומות שונים. במסגרת סאמר קאמפ הילדים מקבלים הזדמנות מיוחדת להיפגש עם בני נוער בני גילם מארצות ברחבי העולם, איתם הם עוברים פעילויות משותפות, מפתחים כישורים חברתיים, ומגלים סביבה חדשה ומלאת עניין.

מחנה קיץ בחו"ל הוא חוויה לכל החיים, שמציע למידת אנגלית תוך כדי פעילויות חווייתיות, יצירת קשרים חברתיים עם ילדים מכל העולם, שיפור הביטחון העצמי ותחושת העצמאות.