חולמים לראות את פריז?


לכל הצעירים בגילאי 20-30 – חולמים לראות את פריז?

אחרי שגומרים עם השנים במסגרת הצבא, צעירים חייבים להשתחרר, ואין דרך נוחה יותר בשביל לעשות זאת מאשר נסיעה ארוכה לחו"ל.

לחלק מהאנשים תספיק גיחה קצרה למדבר, אבל לרוב האנשים צורך בטיול מקיף יותר במקום חדש. התרבות השונה, האוכל המיוחד והמראות היפים שכלל לא נראים כמו אלה שיש כאן – הופכים את הנסיעה לחו"ל לחוויה של פעם בחיים שלכולם כדאי לעבור.

הצרות מתחילות כשמדברים על כסף ומחירים. מחייה בחו"ל וטיסות עולות לא מעט כסף, ובשביל לטייל בחול במשך זמן רב חשוב להגיע עם חסכונות בבנק. מה קורה אם אין ברשותכם מספיק כסף, אבל החלום שלכם הוא לנסוע לאנגליה?

עבודה בחול – האפשרות הפשוטה ביותר שיש בידכם

במקום להתייגע בארץ למשך שנה, להרוויח מעט ולבזבז את זה מיד על חופשה קצרה, יש אפשרות לעשות משהו אחר. איך בדיוק? להתחיל לעבוד בקנדה, לקבל בסוף החודש כסף טוב ובמהלך התקופה הזאת גם לטייל ולראות עולם.

תתכוננו, כל עבודה בחו"ל כוללת לא מעט בירוקרטיה. חובה קודם להשיג אישורי עבודה ולמצוא מידע על ויזה להודו. מודאגים? לא צריך, עם התארגנות מראש אתם תוכלו לעבוד איפשהו בחו"ל.

מה צריך לעשות קודם? איפה יש ויזה לסין טופס?

לפני שיורדים מהארץ לזמן רב, חובה לסדר עניינים שונים; ראשית כל, עליכם לקבל ויזה מתאימה או אישור תקף אחר ע"מ לעבוד באופן חוקי בחול.

מה עכשיו? צריך למצוא מעסיקים חוקיים. לא כל המשרות שיש בחו"ל הן בכלל חוקיות, ולא כולן ידאגו לכם למגורים נוחים ומשכורת גבוהה. מה שאתם צריכים זה חברות מוכרות שגם מקיימות מה שהבטיחו לכם, ואם יש צורך אפשר להיוועץ בחבר'ה צעירים שעבדו בחו"ל.

לקבלת אינפורמציה שימושית על טיולים ועבודה בחו"ל או טיול לסין לא צריך ללכת רחוק. האתר הבא http://www.terminal.co.il/ מאגד בתוכו שפע של מידע שכדאי לדעת לגבי ויזות וטיסות.

כתיבת תגובה