חולמים על השקעות נדלן בארה"ב?


חלום הדיור בישראל. בתקופה בה אנו חיים הנושא של קניית בית פרטי השתנה כמעט לחלוטין והפך מדבר שהיה מובן מאליו לפנטזיה רחוקה ועל כן, כולנו צריכים לנסות למצוא רק את האמצעים הטובים ביותר כדי לרכוש בית במחיר מציאה ויותר מזה, לקנות נכס שישא רווח גבוה במועד מכירותו.

בכתבה המצורפת אסקור את הנושאים המהותיים הקשורים לרכישת נכסים בארץ ומעבר לים, לספק מידע ולענות על שאלות חשובות שסובבות סביב נושאים מרכזיים לדוגמת – כיצד לבחון עסקאות נדל"ן, התעסקות ושימוש במשרדי תיווך בעולם או רכישת נדל"ן מניב.

השקעות נדלן בארה"ב

אחת מהשאלות החשובות שמי שמחפשים נכסים נאלצים לתת לה למענה, מעבר למיקום ולאזור, היא שכירת שירותי משרד תיווך נחשב. מצד אחד יש לא מעט יתרונות – מדובר באיש מקצוע שמכיר היטב את סדר הגודל של העלויות, טיב הדירות והדיירים באזור ובנוסף, גם את ההיצע הקיים. מה שכן מנגד עומדת לה העובדה שקיימת עמלה מסוימת, אך חשוב לזכור שהיא במעל 90% מהמקרים מתקזזת ברגע שסוכן הנדלן מצליח לגשר ולצמצם את פערי המחיר הקיימים בין שני הצדדים בעסקה.

נושא נוסף שכדאי מאוד להתייחס אליו כאשר שוקלים וחושבים על קנייה של נכס הוא היעוד של הנכס. אם מדובר בדירה לצורך השקעה או מגורים, אם מחפשים בית בארה"ב או בארץ. לכל מטרה ישנם דגשים חשובים שחשוב מאוד להתייחס אליהם.

נדל"ן להשקעה בחו"ל – במקרים כאלו חשוב מאוד להקפיד על ביצוע העסקה באמצעות חברה מוכרת, משום שבסופו של דבר לאו דווקא אתם תפקחו ותנהלו את רכישת הקרקע והבית, שיפוצו והשכרתו. יחד עם זאת, אנשים בוחרים בדרך זו כהשקעה לטווח הקצר ולמעשה כנכס מניב, ע"כ מומלץ להבין טוב מבעוד מועד מה היא העלות ומהי התמורה המובטחת מהבית.

רכישת דירה מקבלן או אולי יד שנייה? – חלק גדול מהאנשים מאמינים שרכישת כל דירה חדשה היא עסק יקר יותר משמעותית מקניית בית ישן, אבל בשני המקרים מהותי לזכור שהעלות ההתחלתית היא בחלק מהמקרים רק ההתחלה, מהסיבה שאנחנו נדרשים לשלם מעבר על דברים קטנים ועל כן, מומלץ לחשב היטב את העלות הכוללת.

ולסיום, אם יש לכם עוד התחבטויות אחרות בדבר קניית נכס למטרת השקעה, או על היבטים אחרים שרלוונטיים לקניית נכסים בארץ, באירופה ובמקומות נוספים – גלשו אל האתר ומעבר לזה תזכרו שבנושאים מהותיים כאלו צריך לפעול בצורה שקולה ולברר בצורה יסודית את כל פרט ופרט בעסקה.

כתיבת תגובה