חולמים על פרגולה

הדרך לגינת החלומות: יש כאלה שמשקיעים הרבה מאוד זמן, מאמץ ומזומנים על הבית והחצר – בכל עונה אנו שותלים, גורפים, עוקרים וזורעים, אנחנו משפצים, צובעים, מקלפים ומרפדים, קונים רהיטים שהופכים הכל לנוח, מצטיידים במכשירי אלקטרוניקה שגורמים לחיינו להיות מהנים, מחליפים אותם בהדרגה עם חלוף הזמן, וכל זאת כדי להנות הכי הרבה מסביבת המחייה שלנו, להפוך את הבית לבית.
לא מעט פעמים אנו צריכים קצת עזרה למצוא שירותים ומוצרים לעיצוב מחודש של הבית ושטחו החיצוני. מחפשים עצות בנושא פרגולות עץ? רוצים פרגולות אלומיניום? הכל לפניכם:- כשאתם יוצאים לקנות פרגולות, הכרחי לבקש חומר גלם שכבר עבר תהליך אימפרגנציה. אימפרגנציה של העץ מונעת חרקים וכנימות שגורמים לריקבון של החומר, מה ששומר על החומר לאורך השנים.

– מבנים כפרגולות ודומיהן שגווניהן טבעיים וכהים שומרות על המראה למשך יותר זמן מפרגולות שהצבעים שלהן מאד בהירים, הדוהות בקצב מהיר יותר.

– לפחות פעם בשנה חשוב מאוד לצפות כל דק טבעי בשכבה של חומר לשימון דקים אשר מגינה על החומר ותורמת להארכת חיי החומר.

– סוכך גשם למבני חצר עוזר הרבה להאריך את תוחלת חייה וייאפשר ישיבה תחתיה אפילו בחרף.

– לשם ניקוי משטח פרקט אפשר להיעזר בסמרטוט לח בלבד ואין להרטיבו בשום אופן, מכיוון שפרקט עץ סופח הרבה נוזלים, מתנפח ונהרס.

– לפני שקונים מוצר חדש חשוב מאוד לבצע סקר שווקים, זו הדרך הטובה ביותר לדעת שרכשתם את המוצר הכי שווה במחירים הכי משתלמים.

רוצים לקרוא עוד על פרגולה? עיינו באתר www.pargola.co.il/ בו תוכלו למצוא את כל העצות, כל המחירים, כל בעלי המקצוע וכל הספקים. עבודה נעימה!

כתיבת תגובה