חופשה קולינארית באמירים

מושב אמירים בצפון הינו מושב שהוקם מחדש במתכונתו הנוכחית בשנת 1958. להבדיל ממושבים אחרים שהסתמכו בעבר על גידול חיות לשם שימוש בבשר למאכל, מושב זה חרט על דגלו חיים צמחוניים ללא הרג של חיות לשם מאכל. אי לכך, נדרש המושב להתפרנס והם החליטו על הקמת צימרים באמירים ולהתבסס על תיירות. אמירים בצפון היום הוא מושב המשמש ככפר נופש ובו צימרים מהיפים שבצימרים בצפון. צימר אור בראשית הנמצא באמירים כמו גם בקתה באמירים הם רק חלק מהדברים שהמושב מציע.

מעבר לצימרים המפנקים באמירים, ניתן למצוא במקום תרבות קולינארית שלמה המתבססת על טהרת הצמחונות. ניתן למצוא מסעדות המגישות ארוחות בוקר מפנקות, מאכלים בסגנון הודי צמחוני, ארוחות שף צמחוניות, אוכל ביתי צמחוני וכמו כן ניתן אף להזמין את חלק מהמאכלים הללו עד לצימר בו אתם לנים באמירים. אנו אור בראשית יכולים להמליץ על מספר מסעדות על טהרת האוכל הצימחוני: מסעדת דליה (מלכת המטבח) מסעדת סטפס, מעדת רישיקש, מסעדת ברלאטה וקפהסיטו.

מה בין קולינאריה לצימר

הזמנת צימר בצפון הינה דבר מומלץ לכל מי שיוצא לטיולים בצפון או לחופשה בצפון. ניתן למצוא שלל צימרים מפנקים בצפון וצימרים רומנטיים בצפון שיהפכו את החופשה שלכם לחוויתית ועוצמתית עוד יותר. בצימרים המומלצים בצפון, הנחשבים ליוקרתיים ואיכותיים תוכלו למצוא שלל של פינוקים, ביניהם גם פינוקים ואפשרויות קולינאריות. לדוגמא, צימר באמירים – צימר או בראשית מציע לאורחיו בקבוק יין על חשבון הבית, שוקולדים, וסלסלת פירות העונה. כמו כן ניתן להזמין ארוחת בוקר גלילית ומפנקת ישירות עד בקתת העץ. בנוסף ניתן להזמין ארוחת ערב זוגית ומפנקת. יתר על כן, למעוניינים לשדרג את החוויה הקולינארית שלהם ניתן להזמין סדנאות בישול פרטיות כגון, סדנת בישול איטלקי, סדנת בישול בריא ועוד. בין היתר יוכלו אורחי המלון להזמין ארוחת שף שתגיע ישירות אליכם לצימר כך שאפילו לא תצטרכו לצאת מהמיטה.

קולינאריה בצפון

כל מי שמעוניין בהעשרת הידע הקולינארי שלו או סתם כל מי שאוהב לאכול אוכל איכותי, יכול לבחור מבין שלל האופציות הקולינאריות המצויות בצפון. לאחר שהזמנתם צימר רומנטי בצפון כעת זה הזמן לצאת וליהנות משלל האופציות שהצפון הירוק פורס בפניכם. אוהבי האוכל יכולים להזמין סדנאות בישול פרטיות במגוון סגנונות בישול, ועוד. יתר על כן, ניתן להזמין סיורים קולינאריים המיועדים לקבוצות ומשפחות. הסיורים כוללים הסבר על התרבות של המקום, טעימות, ארוחת שף, וספיגת האווירה הניחוחות והצבעים של שווקים מקומיים. כל זאת ועוד ניתן להשיג בצפון, וזו היא רק טעימה על קצה המזלג.

אור בראשיתצימרים בצפון באמירים

חוויה מושלמת לזוגות אוהבים..

shalom

שלום אהרונוב אור בראשית - צימרים בצפון באמירים 054-5747691 http://www.zimmernorth.co.il/

כתיבת תגובה