חושבים על רעיון מקורי לגבי כיבוד למסיבה?

מתנות שמשאירות רושם לרכוש מתנה איכותית זו ברוב המקרים לא משימה קלה, קל וחומר שההכרות היא מעמיקה ומרגישים שכבר קנינו כמעט את הכל. אם כן, אילו אפשרויות קיימות כדי להעניק באמת את המתנה המושלמת למי שאנו אוהבים? אם שוב ללכת על האפשרות הרגילה של זר פרחים ססגוני או תכשיט, או אולי על סגנון ה-outdoor – קורס טיפוס קירות, ואם רוצים לפנק ולפנק אז מלון 5 כוכבים?

אם אתם מרגישים שמיציתם לחלוטין את המתנות הללו לפני מספר שנים, הגעתם לבלוג הנכון!

אז איך קונים נכון מתנה מושלמת?

איך נמדדת המתנה המושלמת? אולי הסכום הוא המדד? או אולי הכוונה? רובנו ממש בטוחים שזה שילוב של הדברים, אבל אני מאמין שמתנה טובה באמת מוערכת בזיכרון המיוחד שהיא יוצרת. איך יוצרים זיכרון מיוחד כזה בלי להישאר בלי אגורה? מאוד פשוט – עובדים על כל החושים האפשריים! אם מצליחים לתת מתנה שמפעילה כמה שיותר חושים, ככה הסבירות שהיא לא תישכח גוברת בצורה משמעותית.

לרכוש ולתת כיבוד למסיבה

בעידן שלנו יש לא מעט אפשרויות מיוחדות למתנות שעובדות על החושים, וחשוב מזה במחירים לכל כיס, אפשרות יצירתית של תמונות פופ ארט, אפשרות מפנקת לדוגמת ארוחת ערב במסעדה מעולה, והרעיון שאני ממליץ עליו הוא אנטגרציה בין יצירתי ומפנק – כמו פלטת פירות טריים או משהו בסגנון של מגש טורטיות מפנק, בצורה זו האדם שאתם אוהבים ניהנה מאקסטזה חושית – ריח, מראה ובנוסף מטעם מפנק.

מתנות מסוג זה קיימות במבחר גדול וברוב המקרים הן מתאימות לכל סיבה למסיבה. אפשר לקנות ולהעניק אותן כמתנה לעובדים בעסק, ככיבוד למוזמנים שלכם בארועים, כמתנה לחג לסבתא, ובנוסף לכל אדם אחר שתרצו לפנק ולהפתיע.

מהותי לזכור שמתנות מפנקות ואכילות, אע"פ שהן לא מאריכות ימים, הן יוצרות זכרונות מתוקים – כי מתנסים וחווים אותם במלואם. מסיבה זו, זה פחות מהותי אם חשבתם להעניק מגשי אירוח לאירועים או סלסלת פירות ויין, בסיומו של עניין התוצאה תיהיה שווה – חיוך גדול.

עוד פרט מועיל בסגנון הזה של מתנות טעימות, הוא שאפשר "לתפור" אותן לכל אירוע ספציפי, לדוגמה ביום האהבה ניתן להעניק משלוח פירות בצבעים אדומים, לסיכום חציון בעבודה – פלטת כריכים שמונחים כחיילים בצבא, ככיבוד לטו' בשבט – משלוח פירות יבשים וכו'.

אם גם אתם נואשים מלחפש מתנות שיעלו חיוך גדול, וזקוקים לעוד מידע על קנייה של מגשי פירות וסדביצים אתם מוזמנים להכנס לאתר האינטרנט.

כתיבת תגובה