חידוש הבית בכמה צעדים פשוטים

הילד קשקש על הקירות? צריכים להוריד קיר?

בחברה הקפטילסטית בדור שלנו, אנחנו רודפים אחרי שיפורים וחידושים בתדירות גבוהה. דרישות וטעמים הם דבר משתנה וכמובן שיש גם את האופנה שמשתנה כל הזמן – רק לפני מס' חודשים השקענו וצבענו את הסלון בתכלת ונכון להיום אפור עכבר הולך הכי חזק. אז לא נסייד מחדש? בטח שכן, יש אופציה אחרת?

מעוניינים לשמוע על מדריך שיפוצים? להלן מס' עצות

לשפץ את הדירה זה לא זול ולכן עדיף לחשוב על פתרונות ארוכי טווח.

חלוקת חלל – כדאי להשקיע הרבה מחשבה בעניין חשוב זה, תכנון טוב של החלל משמעותו ניצול חכם של הבית ויכולת לתת מענה טוב לצרכים שלכם. גם בדירות הכי קטנות ניתן להגיע למלוא הפוטנציאל של השטח שברשותכם ולהתאים אותו לפונקציות רבות.

צביעה – צבע משפיע רבות על מראה הדירה והוא הדבר העיקרי שהעין שלנו רואה כשמגיעים למקום שלא היינו בו בעבר. גוונים מסויימים יכולים להיות תלויי אופנה. לכן, מומלץ לקחת את שירותיו של איש מקצוע בקי ועדכני ולבדוק אילו סוגים של צבעים הם כאלו שיהיו במודה גם עוד שנה. חשבו על כלל החדר והתאימו את הצבע שבחרתם לבית לרהיטים שהזמנתם.

חידוש הבית – כי הבית כבר חייב את זה!

הילד כבר בן חמש והוא עדיין ישן איתכם בחדר? היא חושבת שאתם חייבים עוד חדר? היא כנראה צודקת. רוב האנשים עונים שעכשיו זה לא זמן טוב בשבילי וחושבים שזה "בזבוז" לבצע חלוקה מחודשת של החדרים. עצרו ודמיינו, אתם לא מעדיפים להרגיש פאר של בית מלון כל יום בבית שלכם מאשר ליסוע לחופש באמסטרדם?

שדרוג הבית

זה כלל לא משנה מתי רכשתם דירה חדשה, מוכרים את הדירה להשכרה או פשוט רוצים לשנות את ה"לוק" של הבית? חלוקה נכונה של הבית, הקפדה על מצב תקין ומראה מעודכן יעלו את ערך הבית!!!

דירה לא מושקעת תדחה קונים בפוטנציה ואילו בית שעבר שיפוצים וצבע והושקעו בו לא מעט כסף וזמן גם ישדרג את השהייה שלכם וגם זה יקל עליכם למכור אותו בעבור סכום טוב יותר כשתרצו לקנות מקום חדש.

זקוקים למידע נוסף על קבלן בנייה? גלשו עוד היום לאתר הבית http://www.h100.co.il/ בו תמצאו פרטים ומחירים מטובי אנשי המקצוע – לחיים טובים יותר בבית טוב יותר.

כתיבת תגובה