חידוש טורבו לרכב פרטי

כשאנו קונים רכב חדש או אפילו רכב מיד שנייה, אנו תמיד נרצה להפיק ממנו את המרב על הכביש. למרבה הצער, אימוץ יתר של המנוע ושאר חלקי הרכב על בסיס קבוע במטרה להגיע למקסימום גורם לשחיקה שלו, ולעתים אף להרס של החלקים הפנימיים.

למרות שזה נראה בלתי סביר להפוך את הרכב שלכם לפעיל יותר פתאום מבלי להחליפו, זה בהחלט אפשרי בזכות רכיב פלאי שנקרא "מגדש טורבו" וביכולתו לשנות את חוויית הנהיגה שלכם מן הקצה אל הקצה.

מגדש טורבו לרכב – מה זה בדיוק?

למרות שזו נשמעת כמו בשורה חדשה בתחום של שיפורי ביצועי הרכב, האמת היא שהתוסף של מגדש טורבו אינו חדש והומצא עוד בשנת 1905. מבלי להיכנס למונחים טכניים ולכל הפיזיקה שבעניין, מגדש טורבו לרכב בשפה פשוטה הוא כלי לדחיסת אוויר בלחץ גבוה אשר נועד לשפר את ביצועי המנוע.

שיפוץ טורבו מסוג זה מצריך התקנה של מכשירים נוספים, אך כשמבינים את כל יתרונותיו, מבינים מדוע זה שווה להתקין מגדש טורבו:

  1. שיפור ביצועי המנוע: התקנה של מגדש טורבו לרכב משפרת את ביצועיו במידה ניכרת. כך למשל מנוע בנפח 1.2 ליטר יתנהג כמו מנוע של 1.8 ליטר לאחר התקנה של מגדש טורבו.
  2. שיפור ניצולת הדלק: עם השינויים התמידיים במחירי הדלק, בעיקר לחלק הגבוה יותר של טווח המחירים, כולנו היינו רוצים לחסוך את ההוצאה הזו. התקנה של מגדש טורבו משפרת את ניצולת הדלק, כך שאין צורך למלא את המיכל באותה תדירות כמו לפני התקנתו.
  3. פחות מאמץ עבור המנוע: שיפור ביצועי המנוע משמעו לא רק חיסכון בדלק, אלא גם ירידה בעומס המופעל עליו. עם מגדש טורבו, המנוע לא צריך להתאמץ באותה מידה כמו לפני התקנת המכשיר הזה, מה שמקטין את השחיקה שלו.

שיפוץ טורבו – אצל המקצוענים בלבד

התקנה של מגדש טורבו לרכב אכן עושה פלאים, אך על מנת שההשפעה תימשך, יש צורך לתחזק את הרכב וגם את המגדש כנחוץ. המגדש זקוק לשימון קבוע על מנת שיוכל לתפקד במיטבו, ויתרה מזאת, התקנתו צריכה להתבצע על ידי מומחים בלבד.

זה אמנם מפתה ללכת על הצעות מחיר נמוכות בשוק בכל הנוגע להתקנה של חלפים וחלקים ברכב, אך יש לזכור שיש לכך השפעות מרחיקות לכת. תחילה, החלקים נשחקים מהר בגלל איכותם הירודה, ועלולים להתקלקל בנסיעה ולסכן את החיים של כל מי שנמצא ברכב, וגם של שאר כלי הרכב בכביש.

כדי למנוע מצבים כאלו, יש לבצע שיפוץ טורבו במכונים מורשים בהם יוכלו לספק לכם את השירות המקצועי ביותר. הביצועים של הרכב שלכם ישתפרו במידה ניכרת, ואתם תוכלו להיות רגועים על הכביש ופשוט ליהנות מהנסיעה.

כתיבת תגובה