חידוש פרקטים במקום להחליף

מוכרים את הבית? הדירה מעולם לא נראתה גרוע כל כך?
בחברה המערבית כיום, אנו מכורים לחידושים ושינויים לעתים תכופות. הצרכים שלנו הם דבר משתנה וגמיש ובואו לא נשכח את האופנה – רק אתמול שינינו את צבע חדר האוכל באדום והיום כבר אפור עכבר הוא הדבר החם הבא. אז לא נהיה באופנה? בטח!

צריכים מידע על חידוש דקים? להלן מספק עצות

שיפוץ דירה עלול להיות עסק יקר ולכן עדיף לחשוב על פתרונות שיהיו רלוונטיים לטווח הארוך.

תכנון נכון של החלל – כדאי מאוד להשקיע זמן, כסף ומחשבה בעניין זה, חלוקת חלל בצורה נכונה אומרת תפקוד נכון של הדירה ואידיאליציה לפי הצרכים שלכם. גם בבתים קטנים ניתן למקסם את השטח כך שיענה על פונקציות רבות.

צבעים – צבע משדרג את החדרים והוא הדבר שישר שהעין שלנו נמשכת אליו כשמגיעים למקום חדש. גוונים של צבעים יכולים להיות טרנדיים עכשיו וחודש הבא כבר לא. לכן, מומלץ להתייעץ ולבדוק אילו סוגים של צבעים ישרתו אתכם לטווח הארוך. הקפידו והתאימו את צבע הקיר לרהיטים שהזמנתם ולאופי שלכם.

חידוש פרקטים – כי הילד מתבייש להזמין חברים!

האישה כבר מיואשת ממך? היא מתביישת שהילדים יביאו חברים כשהבית נראה ככה? היא כנראה צודקת. אנשים רבים אומרים לעצמם שעכשיו זה לא זמן טוב ודוחים את מועד שדרוג מראה הבית. תעשו פאוזה ודמיינו לעצמכם, לא הייתם רוצים להרגיש בספא כל ימות השנה בביתכם הקט מאשר לטוס לחופשה בלאס וגאס?

שדרוג הדירה

גם אם רק עכשיו נכנסתם לבית חדש, מוכרים את הבית הישן או שהייתם רוצים לשנות את עיצוב הדירה? חלוקה נכונה של הבית, שמירה על מצב תקין ומראה עכשווי יכול להיות שווה הרבה כסף!!!

בית שמעולם לא נצבע ידחה אנשים מסויימים ואילו נכס שבוצעו בו עבודות שיפוץ וצביעה והשקיעו במקום לא מעט גם יעלה את איכות החיים וגם תמכרו אותו בקלות ועבור סכום גבוה בעשרות אחוזים כשתרצו לעבור.

זקוקים למידע נוסף על חידוש מרצפות? הכנסו לאתר של www.h100.co.il/ בו תקבלו פרטים מטובי נותני השירות – כי לבית שלכם מגיע את זה.

כתיבת תגובה