חייבים לעבור השתלת שיניים ביום אחד?

מעוניינים להיראות חלקים בלי לסבול?
לא פעם אנו מרגישים שאנשים אחרים נראים מיליון דולר ושהם לא מתמודדים עם בעיות בחיים. אולם, אם פעם נחקור את הענין הזה בטח נגלה שכל אחד מוטרד בשל בעיה פיזית כלשהי. ויש הרבה בעיות – כתמי לידה גדולים מידי, צלקות, צלוליטיס ברגל ואפילו שן בולטת. ממש לא חשוב כמה נשכנע אדם שהוא בסדר גמור ושאין לו שום בעיה, אם אותו אדם לא יצליח להבין זאת בכוחות עצמו, זה כנראה לא ישנה את תפיסתו. אז מה אפשר לעשות בנידון?

יישור שיניים שקוף – תמיד יש פיתרונות

זה לא חייב להיות מקרה מסוכן, כשאינכם בטוחים בעצמכם, יש מה לעשות. השתלת שיניים ביום אחד, ניתוחים פלסטים, מילוי קמטים – ואלה רק כמה דוגמאות פופולאריות מהעולם של רפואת האסתטיקה. היום יש טיפולים שונים, גדולים או קטנים, שיכולים לפתור עבורכם בעיות וצרות רבות ואפילו לשפר רבות את איכות החיים שלכם.

מה מפריע לכם?

אם יש לכם מושג מה תרצו להעלים, אפשר להתקדם. לכו לאיש מקצוע ובקשו יעוץ בדבר כל האופציות שיסייעו לכם. חשוב לדעת שלא בכל מצב אפשר לתקן הכל בצורה מושלמת, אבל ניתן לצמצם את הבעיה שמקשה עליכם והכי חשוב, לגרום לכם להרגיש טוב יותר לגבי עצמכם.

ממש לא חשוב אם אנחנו מדברים על משהו לא מסובך כמו לדוגמא טיפולי שיניים בהריון או ניתוח מורכב, חשוב מאוד תמיד לברר אם אתם תחת ידיו של רופא מוסמך. בררו לגבי הקליניקה, בררו גם לגבי הידע של המטפל ובקשו לראות תוצאות של פציינטים אחרים. גם אם מדובר על הליך יחסית פשוט, אתם עשויים לסבול מנזק חמור, וזו חוויה לא נעימה.

שימו לב איך עליכם להתכונן נפשית לקראת הטיפול, ושימו דגש על הוראות האחות או הרופא. אל תשכחו שבסופו של דבר, אתם עומדים לעבור הליך רפואי ועדיף לבצע הכל בצורה בטוחה, אחרת תיאלצו לעשות זאת שוב.

אם יש לכם עוד שאלות, אל תדאגו. אינפורמציה בנושא רפואה ואסתטיקה וטיפים של רופאים, תוכלו לקרוא כאן www.mandolin.co.il/. כולנו יכולים להנות מגוף מדהים!

כתיבת תגובה