חיילים משוחררים? יש לכם הכוונה!

פחד לא קטן ממנו סבלתי בעת השחרור מצה"ל נוצר מהעובדה שבכלל לא ידעתי מהו היעד הבא שלי?! הלוא שכשאנו גומרים את הצבא והתיכון אנו כביכול נחשבים למבוגרים אחראיים, שכעת יכולים לקחת אחריות על העתיד שלהם ולהגיע למסקנה באיזה עיסוק להשתלב בהמשך הדרך…

שריר וקיים, הסביבה דורשת שאנחנו נגבש החלטה זריזה להיכן מועדות פנינו. אולם למעשה , זה בהחלט לא מובן מאליו להגיע להחלטה כה חשובה והרת גורל. ובגלל זה, התעקשתי ללכת צעד אחורה ולשקול את כלל האופציות שפרושות לפניי, כגון משרה בספרד והרשמה לאוניברסיטה.

היחידה להכוונת חיילים משוחררים

א"כ, בעקבות התחבטות קשה החלטתי שכדאי לי כצעד 1 לספר את לבטיי ליועצים בעלי ידע כיצד להכווין לצעירים במצבי. בסך הכל, אין תחליף לבעלי מקצוע שמייעצים לצעירים כמוני מדי יום ביומו. אי לזאת, באפשרותם להעניק לי נקודת מבט מתאימה וכך לעזור לי להגיע להבנה מה אני רוצה.

ואכן, היעוץ המקצועי הוביל אותי להבין ולהחליט מספר דברים: לפני הכל הגעתי למסקנה שבכדי להשיג יעדים ברצינות יש צורך בראש ובראשונה להשיג סכום שבשיתוף עם הפיקדון יניח בידי אפשרות להתחיל את דרכי. בנוסף, ראיתי שבעת הזו ראוי לחשוב גם על בילויים. ולכן, תרתי אחר מקור פרנסה שיתן לי אפשרות לשלב בין השניים.

מציאת פרנסה אחרי הצבא

בימינו אנו, יש אינספור עבודות לצעירים אחרי צבא. למשל – משרה באילת בענפים רבים כגון מכירות. כמו גם, אפשרי בהחלט למצוא עבודות בחוץ לארץ בענפים רבים כמו מכירת ציורים, שמירה על ילדים ועוד. ולכן, התחלתי לשקול את האזורים השונים שאליהם אפשר לנסוע. באופן מפתיע נחשפתי להמון עבודות כמו עבודה בצרפת ובריו. הגעתי להחלטה לאן לטוס ובאיזה תחום לבחור הודות לעזרתם של היועצים המומחים ויצאתי להרפתקה.

היתרון הגדול שמתלווה אל הג'ובים האלה הינו הסיכוי להתפרנס ולבלות כאחד, לראות עולם וגם להרוויח כסף רב. בנוסף לכך, גמרתי אומר לסיים את שנת הפרנסה בחוץ לארץ בטיול מוצ'ילות עמוס בחוויות.

הרשמה למכללה אחרי הטיול בחו"ל

בתום התקופה בחוץ לארץ הגעתי למסקנה שזוהי העת לעשות צעדים ראשונים בעולם העבודה. אבל ע"מ להצליח בכך יש קודם כל להסיק לאיזה תחום עיסוק רוצים להתברג. בהתאם לכך, בהחלט אפשרי להבין לאילו מכללות לגשת. כמובן שבכדי להיכנס לתוך החוג המבוקש צריך לעמוד בדרישות הקבלה, לשפר ציוני בגרות כגון בגרות במדעים ולעבור את הבחינה הפסיכומטרית בציון מעולה.

אבל באופן טבעי, קבלת ההחלטה במה לעסוק במשך החיים הבוגרים כלל לא קלה והיא עוד עשויה להשתנות מס' פעמים. ובגלל זה, כדאי בהחלט להתייעץ עם בעל מקצוע מקצועי, שאכן יודע להעניק ייעוץ מוצלח ורציני. בכל הנוגע אלי, הפגישה המלמדת הזו עזרה לי להבין מה אני רוצה והן גרמה לי לראות אופציות נוספות, מסעירות ומלהיבות שבכלל לא יצא לי להכיר.

חשים שעליכם להכיר יותר את קשת האפשרויות שיש בנמצא? מעוניינים לזכות בסיוע וייעוץ מקצועי? התרשמו מפרטים נוספים באתר וקבלו את מבוקשכם.

כתיבת תגובה