חיפוי קירות עץ לבית


מרצפים את הבית בשיש?

במשך עשרות שנים תשעים אחוז מהבתים בארץ נראו אותו הדבר: רצפות שומשום צהבהבות או ירקרקות, ומטבחים עם משטחים של אבן חברון הנפוצה. בשנות השמונים של המאה שעברה החלו להכנס לבתינו מגוון חומרים נוספים, חומרים בעלי תכונות ורמות מחירים שונות, שנותנים לכל אדם לרכוש את החומרים המתאימים לטעמו ושימושיו האישיים.

בתחום הריצוף, למשל, יכול כל אדם להחליט אם לרצף בשיש, פורצלן, פרקט למינציה, שטיחים או לינוליאום, והמשטחים במטבח ובאמבטיה בשיש טבעי, בשיש אבן קיסר, עץ מעובד או נירוסטה. ועם מבחר כה רב, עולות הרבה מאוד שאלות, בין השאר איך ניתן למצוא חיפוי שיש למטבח, או מה החומר שמתאים לשימושים שלכם?

מהם כל החידושים בנושא חיפוי אבנים? הרי לכם כמה עצות שיעזרו לכם להתוודע אל התחום:

חומרי ריצוף מכל הסוגים רוכשים רק מהספקים המורשים. רק כך תדעו שמדובר בחומר איכותי שמתהדר בתו תקן.

כשרוכשים משטחי אבן, שיש או מרצפות וודאו שאתם מבקשים אחריות למשך מספר שנים למקרי הופעת סדקים בחומר או שחיקה.

בזמן שקונים משטחי שיש, בררו אם מדובר במחיר סופי ואם הוא כולל גם התקנה והובלה.

שיש מיועד לחללי פנים בעיקר, כי רטיבות ושמש חזקה פוגעות עם חלוף הזמן בצבע השיש, מעלימות את הברק הטבעי של החומר ושוחקות אותו.

מרצפים בגרניט פורצלן? וודאו ששמרתם מספר חבילות של המרצפות לטובת תיקונים או למקרה שבו תרצו להרחיב את השטח המרוצף, כך תימנעו מהצורך לחפש מרצפות מסויימות שאולי כבר ירדו מפס הייצור.

בזמן הסרה והחלפה של הריצוף בבית, מומלץ ביותר להחליף את הצנורות בחדשים, גם במידה ומערכת הניקוז עודנה במצב תקין.

רוצים לדעת עוד על חיפוי קירות עץ? לעצות שימושיות נוספות בקרו כבר עכשיו באתר www.h100.co.il/ ותוכלו לחסוך לעצמכם הרבה שאלות ולא מעט כסף. תתחדשו!

כתיבת תגובה