חישוב נכון של תזרים מזומנים מקצועי ומתאים

לא נשאר לך כסף לחו"ל? אם גם אתם חשים שהחיים "הכיפיים" שלכם ,לצערכם, הרב לא זורמים לכיוון שרציתם ושמעבר לזה, אתם חשים מוגבלים מבחינת התקציב אף על פי שאתם מרווחים לא רע בכלל, כדאי שתשקלו את הצורך שלכם בקבלת יעוץ מקצועי בתחום הפיננסי.

הלוואות לעסקים, התחלה נהדרת!

יש מספר רב של כלים וטיפים שככל הנראה יעזרו לכם בכל מה שיש לו קשר ל"להיות בפלוס". תחילה, העניין הכי חשוב הוא להכיר לעומק את המגבלות הפיננסיות שלכם. סוגיות כמו: הכנסה כוללת, הוצאות רגולאריות, דברים שאתם חייבים ובזבוזים ובילויים, ולפי אלה לפעול ולהתנהל. להלן דוגמא-

ההכנסות- משכורת של 6500 ₪

הוצאות רגולאריות- משכנתא של 2550 ₪, שכר לימוד לילד 480 ₪, חוגים לילד 400 ₪

הוצאות משתנות- הוצאות רכב 450 ₪, ספרים לילדה 250 ₪

רק אחרי שנחסיר את מרכיבי ההוצאות מסעיף ההכנסה נוכל לדעת כמה נשאר לבזבוזים. על בסיס החישוב שעשינו נתנהל ביום יום ולא להפך , כמו שרוב האנשים בוחרים להתנהל.

במידה ואתם לא מעולים בחישובים, מומלץ שתשקלו ברצינות את אחד מכלל השירותים הקיימים בעולם הזה של התנהלות בהתאם לתקציב, לדוגמא – ליווי פיננסי, חשוב לומר שהם מותאמים למשפחות וגם לארגונים.

בכל מקרה שתבחרו- לקחת שירותי יעוץ או "לשרוד" לבד, כדאי מאוד שתבינו שיש המון מצבים שמצריכים התייחסות ייחודית לאספקט התקציב. נסיבות לדוגמת: גירושין או הפסד משמעותי בבורסה. מצבים מסוג זה מתאפיינים בשינוי משמעותי של כלל ההכנסות ו/או של שגרת ההוצאות לתקופה ארוכה.

כשם שהסברנו בפוסט, לא חסרות אפשרויות שיכולות לסייע לכם לפעול כלכלית בצורה הגיונית ומושכלת, הדבר המהותי הוא לחשוב עם מה אתם צריכים עזרה, אולי זה מידע לגבי תזרים מזומנים ? או בכלל ייעוץ מס, הכל תלוי במקרה ובנסיבות.

טיפ טוב בהתנהלות כלכלית נכונה, הוא לא להיות מאלו שאומרים לעצמם "לעסק שלי זה לא יקרה" וגם "נראה לי שאני מבין" אלא להיות ערניים מאוד ולדעת היטב מה מתרחש בסביבתכם בתחום הזה.

בכל מצב, היה והינכם לא בטוחים איזה שירות אתם צריכים, או יש לכם עוד שאלות נוספות ", "כדאי ומומלץ לכם להיועץ בנו ולקבל מענה מעולה.

כתיבת תגובה