חלונות גג – המלצות ודגמים

חסר לכם ויטמין D?

מישהו עדיין לא ראה כמה פעמים עורכים אנלוגיה בין בתי מגורים לקופסאות מלבניות? באמת כשמנתחים את המשפט, מבינים במהרה שההשוואה הזו די הגיונות; הקירות האפורים והמרחב הצפוף מעכירים את האווירה, ואם לא תציבו מס' חלונות, הבית יהיה פשוט קופסא שלמשפחה שלכם לא יהיה ממש נעים לגור בתוכה.

חלונות עץ – לשם הבריאות הנפשית שלכם

זה נראה לכם הגיוני לשבת בחושך מבלי לדעת אם עכשיו אור או חושך? בלי לראות את השמש היפה? בלי לשמוע את הציפורים?

בית מגורים בלי חלונות בכלל, זה גם בית ללא שימחה ואור, לפיכך כדאי להתקין בבית חלונות מתאימים כדי שיוכלו להפיח קצת חיים בביתכם הפרטי. צריך לדעת שמעט מידי של חלונות בקיר, רכישה של חלונות לא מתאימים, יכולים לצמצם משמעותית את אור היום של הדירה.

על תריסים חשבתם?

כשמדברים על קניית חלונות, חשוב להזכיר תריסים לחלון. תריסים ונציאנים מעץ, תריסי גלילה – זה לא משנה מה תקחו, כל עוד הם קיימים. בעזרת תריסים על החלון, קיימת האפשרות לכוון את כמות אור השמש בבית, ובעיקר למנוע סיטואציות בהן יש שמש חזקה מידי וחום אימים בבית.

אל תשכחו שחלון פתוח יכול להיות לעיתים מקור משיכה לאורחים לא נחמדים, מסיבה זו רצוי גם לבדוק לגבי סורגים קבועים או מתקפלים שיגנו עליכם. חלון חזק, התקנת מנעולים ועוד כל מיני שיטות פשוטות אבל יעילות יוכלו בקלות לגרום לגנב השכונתי לדלג על ביתכם ולעבור לבית השכן.

חלון פנורמי – נראה מצויין בבית

בזמנים האלה ניתן להגיד בלי לשקר כי חלונות ביתנו אינם רק דבר פונקציונלי, שהרי הם עשויים להיות אלמנט קישוטי בסלון ובחדר השינה. אתם יכולים להתקין כל-מיני סוגי חלונות לשם עיצוב חדרי הבית, וחזו בשינוי המדהים. חלונות ויטראג', למשל, מוסיפים נגיעה מיוחדת, ובמהלך שעת השקיעה, כשהשמש מסנוורת, הבית יתמלא בהילה חלומית.

לעוד אינפורמציה מקצועית בנושא חלונות גג, הישארו כאן. אתר האינטרנט הבא http://www.ttcc.co.il מכיל טיפים לבחירת חלונות וסורגים. בהצלחה!

כתיבת תגובה