חלונות דריי קיפ

ביתכם משרה עליכם דכדוך?

מי עוד לא שם לב כיצד יש נטייה להשוות בין בתים ובניינים לבין קופסאות קטנות? כאשר חושבים על זה, מבינים מאוד מהר שהקבלה זו לא כלכך מופרכת; הקירות האפורים והחלל הקטן מעכירים את ההרגשה, ואם לא טורחים להציב חלונות, המקום באמת יהפוך לאיזושהי קופסה שלאף אחד בכלל לא יהיה כיף לגור בה.

התקנת חלונות – חשוב למצב רוח

מי יכול לרצות לגור בבית חשוך בלי שום אפשרות לדעת אם עכשיו חושך או אור? ולא לראות את השמש המדהימה? בלי להקשיב לציפורים השרות?

בית בלי חלונות, זה גם בית ללא שימחה ואור, בגלל זה חשוב מאוד לדאוג לחלונות בבית כדי שיפיחו קצת חיים בבית בו אתם גרים. חשוב מאוד לדעת שמס' קטן של חלונות בקיר, או בחירת חלונות זעירים, עשויים להפחית מפוטנציאל האור שבביתכם.

להתאים תריסים לבית

כשאנחנו מדברים על רכישת חלונות, אז כדאי גם להזכיר תריסים ווילונות. תריסים מיוחדים, תריסים נגללים – זה לא משנה מה לוקחים, כל עוד יש איזשהם תריסים. בעזרת תריס על החלון, יש אפשרות לווסת את אור השמש בבית, ובעיקר למנוע מקרים בהם יש שמש ישירה וחום אימים בבית.

בכל זאת אסור לשכוח שחלון בקיר גם יכול להיות קריאה לגנבים סקרנים, בדיוק בגלל זה רצוי לבדוק אופציות של סורגים קבועים או מתקפלים שיגנו עליכם. חלונות ממוגנים, הצבת מנעולים ועוד כל מיני מתודות פשוטות אבל יעילות יכולות לגרום לפורץ השכונתי לדלג על ביתכם ולעבור לבית השכן.

איטום חלונות – גם בשביל היופי

היום ניתן להצהיר בכנות גלויה שחלונות לבית הם מעבר למשהו פרקטי, שהרי הם יכולים לשמש בתור פריט דקורטיבי בכל מובן. תמיד ניתן להשתמש במספר חלונות לשם עיצוב חדרי הבית, ולא רק לצורך הארתו. חלונות ויטראז' מעוצבים, למשל, מוסיפים אלמנט מיוחד, ובמהלך שעת השקיעה, כשהאור חזק במיוחד, הבית כולו יתמלא בהילה חלומית.

עבור מידע שימושי לגבי חלונות דריי קיפ, לא צריך לחפש הרבה. הפורטל http://www.ttcc.co.il מאגד טיפים להתקנת חלונות, סורגים ותריסים. שתהיה קריאה נעימה!

כתיבת תגובה