חליפת חתן זה קל


חליפת חתן זה קל, מה שמסובך זו השמלה. אחד הימים החשובים בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לאוהבים הצעירים, שבחרו להצהיר על אהבתם ולהביע את התחייבותם באופן פומבי להפוך את חייהם לאחד לעולמי עד.

אין פלא שבאירוע חשוב שכזה את רוצה וחייבת להיראות הכי יפה, ומה יכול להיות יותר יפה משמלה לבנה מחוייטת, שמציעה לכל אישה להרגיש ממש כמו נסיכה מעולם האגדות?

איך מומלץ לבחור שמלה? מהי עלות מומלצת? מה נחשב לאופנתי ומה לא? רוצה למצוא תסרוקות כלה? רוצה מידע על נעלי כלה? זה הזמן!

מחירה הממוצע של שמלת חתונה מעוצבת הוא 6000 שקל, בעוד מבחינת האחוזון העליון ניתן למצוא שמלות שעולות מחצית, או פי עשרה מכך. השכרת שמלת חתונה עולה כ-10 אחוזים פחות מרכישה מלאה, ובהפרש מחיר כזה מזערי, בדרך כלל כדאי יותר לרכוש את השמלה ולשמור אותה כמזכרת לנכדות.

קטלוג שמלות כלה – מספר טיפים.

רוצה למצוא סלון, מעצב או מעצבת? הכי טוב שתשאלי חברות ובנות משפחה שרכשו שמלה לחתונה בשנים האחרונות (ולא בשנת תרל"ח), ובנוסף חפשי קטלוגים – אפשר גם באינטרנט – של המעצבים החביבים עליך לראות אם השמלות נאות בעיניך.

השתמשי בקטלוגים השונים, אך נסי לחשוב עליהם כהנחייה ולא יותר, לשם התוודעות עם הדגמים השונים, לבחירת סגנון מועדף והעלאת רעיונות לשמלתך שלך.

מתאים לך? הגיעי לסלון הכלות או לסטודיו, עדיף עם תיאום מראש, כך שתקבלי את מלוא תשומת הלב של הצוות.

במהלך הביקור ולאחריו, חישבי: האם בעלי המקום נותנים לך יחס אישי, או שהם מפנים אותך לעובדים הזוטרים? האם הם מתייחסים לבקשותייך? מה לגבי השירות הכללי? ואיך היחס ללקוחות אחרות שמגיעות למקום? האם תוכלי לעמוד במחיר?

בנוסף בררי אילו שירותים נלווים את מקבלת, כמו איפור ועיצוב שיער ביום החתונה, זה יכול לחסוך המון הוצאות מיותרות. יש מקומות ש בחרו לקחת את השירותים הללו צעד אחד הלאה, ומוסיפים על הבסיס גם שירותי ספא אשר הופכים את שעות ההתארגנות להרבה יותר נעימות.

סטודיו מעולה מקפיד על איכות גבוהה בכל הבחינות – תפירה, חומרים, סטייל ועיצוב וללא ספק, בשירות. אז אין צורך להתפשר על פחות.

רוצה אינפורמציה על שמלות כלה? גלשי לאתר www.skyearth.co.il/ ותמצאי את מיטב המעצבים ונותני השירות, בלחיצת כפתור קטנה. מזל טוב!

כתיבת תגובה