חלקים למקרר אמנה

יום קייצי, לא עוזבים את המזגן מרוב שחם בחוץ, השמש כמו אש ואין מנוס מהזיעה. השאיפה הכי נשגבת היא פשוט להגיע הביתה, לפתוח את המקרר ולקחת איזה משקה צונן. מה אפשר לעשות אם המקרר לא פועל כמו שצריך? כיצד מוצאים מדחסים למקררים? האם ניתן להגן על המקרר והמקפיא תקין לאורך זמן רב? אילו מכשירים חדשים מומלצים לרכישה?

שהרי הבעיה במקרר לא תקין היא גדולה יותר מקולה חמה, ובעיה בקירור המזון שלנו פוגעת גם בטריותו, מפתחת עובשים ומחלות, מעלה הרבה ריח רע, וברור שגם ביזבוז של כסף רב על חשמל ומוצרים שאנו נאלצים לזרוק מהר יותר.

מעוניינים בפרטים על חלפים למקרר אמקור? להלן מעט אינפורמציה שימושית על תחום הקירור:

לשם שמירה על פעולה טובה של המקרר שלכם, השתדלו להציב את המכשיר בפינה מוצלת ומבודדת, לא פחות מ-10 ס'מ מהקיר, ואל תפתחו את הדלתות יתר על המידה. נוסף על כך, שימרו על פתחי כניסת האוויר הקר פנויים בכל עת והשתדלו לא לכוון את המכשיר על עוצמה גבוהה מדי אלא אם אתם חייבים.

חייבים תיקון-מקרר? מומלץ לבדוק אם המקרר שלכם נמצא עדיין תחת אחריות היצרן. במקרה ולא, תתבקשו לשלם כ-250 ש'ח עבור הביקור ותוספת עבור התיקון והחלקים.

נדרשתם לתקן? וודאו שאתם מקבלים אחריות לכל תיקון חוזר.

מחפשים מקרר? מכשירים מתוצרת הארץ ותיקונם נוטים להיות זולים יותר ממקררים תוצרת ארה'ב או קוריאה, בעוד איכותם טובה באותה מידה (ויש שיישבעו שאף טובה יותר). במידה ואתם יכולים להרשות לעצמכם, ניתן להשיג מקרר מתוחכם יותר אשר כולל תכונות נוספות כגון בקרה ממוחשבת ואפשרויות אחסון גדולות יותר מהמכשירים הבסיסיים.

לעוד מידע על חלקים למקרר אמנה או כל עניין אחר בתחום מקררים ומקפיאים, תנו הצצה באתר שלנו.

כתיבת תגובה