חקירת גירושין לניהול חכם יותר של הגירושין

אחד מתוך שלושה זוגות מתגרש כיום ומעט מאוד מהזוגות הנשואים מצליחים לשמור על קשר טוב לאחר הגירושין. לכל אחד מהזוגות יש סיבה אחרת להתגרש, אבל אחת הסיבות הנפוצות ביותר היא בגידה. חקירת גירושין מאפשרת להשיג ראיות נגד אחד הצדדים ויכולה למנוע ניסיון הפללה של אותו צד.

בהליך גירושין מסדירים בין בני הזוג עניינים כלכליים, ביניהם חלוקת רכוש ותשלום מזונות, ואלו הם הנושאים הדחופים להם ביותר. מי שבוחר לפנות אל חוקר פרטי או משרד חקירות כדי לנהל חקירת גירושין ומגלה דברים "מפלילים" על הצד השני יכול לפגוע באותו צד.

יש בני זוג שלא מגלים את כל הקלפים ומסתירים נכסים ורכוש. אם במהלך חקירת גירושין מתגלה כי לצד השני יש נכסים שהוא לא הצהיר עליהם, הצד שהזמין את החקירה יכול לדרוש חלק מנכסים אלו.

מזונות הם תשלום שאחד הצדדים חייב לשלם אם יש לבני הזוג ילדים, אך הרבה אנשים מנסים להתחמק מהתשלום או, לכל הפחות, לנסות להשיג סכום נמוך מאוד לתשלום על ידי עיוות הנתונים הכלכליים שלהם. חקירת גירושין יכולה לגלות כי לצד שצריך לשלם מזונות יש יכולות כלכליות גבוהות יורת ממה שהוא הצהיר ועל כן הצד שצריך לקבל את התשלום יכול לדרוש סכום מזונות גבוה יותר.

חקירת גירושין צריכה להתבצע על ידי משרד חקירות או חוקר פרטי שיש להם ניסיון וידע בתחום. משום שהחקירה קשורה להליך משפטי, חוקר פרטי צריך לדעת לעבוד במסגרת מה שהחוק מאפשר לו. בנוסף, הוא צריך לדעת איזו ראיה מתקבלת בבית המשפט ואיזו לא. על כן, ידע מסוים במערכת המשפט היא קריטית.

חקירת גירושין יכולה לגלות מידע מעבר למה שהלקוח ביקש או ציפה למצוא. למשל, הלקוח יכול לגלות שבן זוגו בוגד בו טרם הגירושין בתוקף או שבגד בו בשלב מסוים במהלך הנישואים. מדובר במידע כואב ומכעיס, לכן צריך משרד חקירות שיש לו את הניסיון בתחום האישות ואת הרגישות שצריך כדי לבשר לאנשים את המידע הרגיש.

אם רוצים לנהל חקירת גירושין ורוצים שהיא תתנהל כראוי, חשוב לבחור חוקר פרטי בצורה מושכלת.