חשוב שתיכתב צוואה

אם אתם יודעים שאין ברירה ואתם חייבים להיפרד אתם חייבים לדאוג שתתבצע חלוקת רכוש בצורה הוגנת, מסיבה זו כאשר אתם מתחתנים  ועדיין הכל טוב ויפה אתם מוכרחים בכל זאת לכתוב כתב צוואה אשר הוא יגדיר בדיוק את אופן חלוקת הרכוש בשביל שיהיה ביניכם פחות וויכוחים וזה יקל טיפה על ההליך של גירושין ועל הילדים כמובן. כאשר בני זוג עוברים הליך של גירושין עליהם לדעת שהם עומדים לעבור הליך קשה וארוך לכן מאוד מאוד חשוב יהיה לבצע כתב צוואה שלפחות בעניין של חלוקת ירושה הנושא יהיה יותר קל ניתן לראות כי חשוב לדאוג בזמן של גירושין לנושא של מזונות ילדים אשר באמצעותם קובעים את הסכום שעל האב לשלם לילדים עד אשר הם יהיו בני שמונה עשרה, בעזרת הכסף של מזונות ילדים אפשר להיות בטוחים כי הילדים יקבלו כל מה שהם צרכים החל מביגוד, אוכל, חוגים, תרופות, בית ספר, גן, פסיכולוג כיוון שלפעמים הילדים חשים שזה אשמתם שההורים מתגרשים אבל כמובן שזאת טעות וכמובן שזאת לא אשמת הילדים.

קיימים סוגים שונים של צוואה שמגדירים את אופן חלוקת ירושה.*צוואה בכתב יד – צוואה זו נכתבת בכתב יד של בעל כותב הצוואה אשר כך הוא קובע מה הוא רוצה שייקרה עם רכושו בעת מותו בסיום כתיבת הצוואה יש לרשום את התאריך ובעל הצוואה צריך לחתום עליה.

*צוואה עם עדים – צוואה מהסוג הזה נכתבת בזמן כתיבתה ישנם שני עדים יש לציין עלי את התאריך שבו היא נרשמה ובנוסף לכך על שני העדים לחתום על הצוואה.

*צוואה בפני רשות – צוואה זאת ניתן להגיש לגופים מסוימים אשר הינם מוגדרים על פי בתור רשות או להגיד בעל פה מהי אופן חלוקת ירושה ברשות המדוברת ניתן על פי החוק לכתוב את הצוואה לפני שופט או רשם לענייני ירושה נוטריון.

אז זכרו מאוד חשוב לבצע כתב צוואה.

כתיבת תגובה