טיולים אתגריים בשבילי הארץ

לא צריך להוציא אלפי שקלים כדי לטייל ולבלות.  בארץ יש מספיק מקומות שאפשר לטייל בהם, כשבחלק מהמקומות יש מסלולים מיוחדים.

כשאתם חושבים על טיולים בשבילי הארץ, אנחנו מניחים שבאופן אוטומטי עולה במוחכם זיכרון מהילדות, איזה טיול שבית הספר הכריח אתכם להשתתף בו, וכל מה שעשיתם בטיול היה ללכת כמעט בלי סוף, עד שכבר לא יכולתם יותר, ובין לבין עשיתם עצירות קצרות כדי שהמדריך יוכל לספר לכם על המקום שבו אתם מטיילים. פיהוק אחד גדול!

אבל היום, כשלא מכריחים אתכם לטייל ואתם יכולים לבחור איפה ואיך לטייל ומתי לעשות עצירות, תאמינו לנו שאתם יכולים לעשות כיף חיים וליצור זיכרונות שתרצו להיזכר בהם.

מה יהפוך את הטיולים שלכם בשבילי הארץ לחוויה מתוקה? בשלוש מילים- טיולי ג'יפים בצפון הארץ. טיולי ג'יפים הם אטרקציה אתגרית מיוחדת שכל אחד יכול להשתתף בה (אבל לא כל אחד יכול לנהוג בג'יפ, כמובן).

טיולי ג'יפים בגליל העליון מאפשרים לכסות הרבה יותר שטח בהרבה פחות זמן, ובו זמנית גם חווים אתגר מהנה תוך כדי שמסתכלים על הנופים מסביב. אפשר לקרוא לזה טיול בסטייל, כי לא צריך להיות בחוץ, בחום, כדי לראות ולחוות.

בונוס גדול בטיולי מהסוג הזה הוא שאפשר לעשות טיולי ג'יפים בגליל גם בחורף, למרות שהאדמה יבשה, כי הג'יפים מסוגלים להתמודד עם קצת בוץ. מצד שני, ברגל לא היינו יכולים לעשות את המסלול.

אבל יש עוד מלבד טיולי ג'יפים שאפשר לעשות. חלק מהאתגרים מתאימים רק לקיץ, כמו קיאקים, כי בחורף המים קרים מאוד, כך שגם אם יש שמיים בהירים ומזג אוויר נוח, עדיין לא מומלץ להיכנס למים. חבל שנצא לטייל בשבילי הארץ ונחזור הבית חולים.

בחורף, כשלא יורד גשם, אפשר לעשות גם טיולי טרקטורונים, רק צריך לזכור להביא בגדים חמים, כי בניגוד לג'יפים, הטרקטורונים לא סגורים מכל הכיוונים, ובנסיעה הרוח תהיה קרה מאוד.

טיולים אתגריים בארץ יפצו על כל השנים שבהם מערכת החינוך אילצה אותנו להשתתף בטיולים המשעממים שהיא יצרה בשבילנו. אז קדימה, יש עוד כמה ימים של מזג אוויר נוח, אל תפספסו את ההזדמנות.