טיולים בארה"ב – לא חייב להשאר חלום..

עובדים בחוץ לארץ! כשהייתי ילדון, בן דוד שלי עבד בהובלות בארצות הברית אחרי השחרור. ההורים התרעמו והתגעגעו. לאחר מכן, כשהוא שב לארץ, היו מאחוריו מסע רציני, המון קניות, עשרות הרפתקאות, והמון חסכונות. כמה שאני קינאתי… כמובן שלאחר שירותי בצה"ל ערכתי טיול משלי, וכעת יש לי האפשרות לפרט לכם כל מה שתרצו לגלות לגבי טיולים בארה"ב.

עבודה בין היתר.

מה שכיף בעבודה בחוץ לארץ זה שגם הרווחת חוויה לחיים. אין כאן ויכוח, העבודה מאוד קשה ושעות העבודה מייגעות, אבל עדיין, אתה עם עצמך, סופג תרבות אחרת וחווה חוויות במקומות חדשים במשך כמה חודשים. כל הפלוסים הללו, מבלי שציינתי את המשכורת השמנה שתקבל על עבודתך. חוץ מהיתרונות הנ"ל, בזמן שתחייה במדינות מסויימות, תוכל, בהתאם לתנאים, להתחיל בלימודי מקצוע, ולצבור בו ניסיון לפני שובך לעבודה בארץ.

מחפש מידע על טיול בדרום אמריקה? מייד תקבל פרטים.

מה צריך להכין?

על מנת לטוס לחוץ לארץ, תצטרך קודם כל להנפיק אשרת כניסה; כאשר כל ממשלה וההחלטות שלה לכניסת אזרחי חוץ. לעיתים, סוג האשרה הנדרשת שונה באופיו לפי מטרת שהותך, אבל בד"כ, אם תרצה להוציא ויזה כזו – תהיה חייב להביא איתך תמונות, להנפיק דרכון מתאים ולקבוע תור אל השגרירות המדוברת. כדאי גם להתעדכן על פי שגריר המדינה הרלוונטית באשר לתנאים עבור הקבלה של הויזה, אבל אסביר מס' עצות שעשויים לחסוך זמן:

לפעמים, את מרבית הליך הוצאת הויזה אפשרי להשלים דרך המחשב. בדוק בקפידה את הדף הבית המתאים ע"מ לחסוך טרטורים מיותרים.

דאג ללבוּש מכובד; כמו בכל פגישה, מראה ראשוני הוא מאוד קריטי.

דאג שיהיו עליך תמונות פספורט עדכניות. במידה ושכחת להביא – במקומות מסויימים תצליח להספיק להוציא תמונות כאלו בחנויות צילום בקרבת מקום.

שים לב שלקחת איתך סכום כסף מסויים, שיהיה עליך.

במה אוכל לעבוד?

אין ויכוח, כלום לא ב100%, ועדיין, סגנונות העבודה המוצעים לצעירים שאפתניים מבחוץ – אינם רבים מדיי, ולרוב כוללים משלוחי מוצרים או מוּבינג. אך בכל זאת, לכל תחום – ייחודיות מסויימת, תלוי במדינה המסויימת ויחס המעסיק הספציפי.

מעוניין באינפורמציה ספציפית בעניין מעבר לחו"ל?שלח תגובה ואשתדל לעזור לך כמה שאוכל. קדימה לעבודה…בחו"ל!

כתיבת תגובה