טיולים קולינריים- מה הטעם שלך?

אם עניתם בחיוב על שאלות אלו אתם אנשי תרבות, אנשי העולם הגדול, סקרנים, פתוחים לעולם וחובבי חווות והנאות .בשל הסיבה הזאת סביר כי יתאימו לכם טיולים קולינריים. יכול להיות שהם יהיו בדיוק בשבילכם. מדובר בטיולים מקיפים ביותר אשר ישלפו אתכם משגרת היומיום  ויוסיפו לחייכם טעם וריח, תרתי משמע.

טיולים קולינריים- ללכת בעקבות הריח

טיולים מאורגנים בארץ אשר כוללים סיורים קולינריים עשויים להתאים לאנשים איכותיים וחובבי תרבות. טיול בנצרת המרתקת בשילוב עם סיור קולינרי יאפשר לכם להכיר חברים וידידים חדשים, ליהנות מזמן איכות עם משפחותיכם, לחגוג ימי הולדת, ליהנות עם בני זוגכם ועוד. כמו כן, הסיורים עשויים להתאים לימי גיבוש שונים לדוגמא- יום גיבוש לעובדים וטיולי משפחות. מכיוון שמרבית הטיול כולל סיורי אוכל- ביניהם מתן הסבר על גידול בשר והכנתו, מתן הסברים על גבינות, דגים, קפה משובח וביקור בשני יקבי יין, יתאימו הטיולים לאנשים אשר עוסקים בבישול, לעיתונאים וכן לאנשי עסקים, תיירים מחו"ל ועוד.

למה זה כיף לצאת לטיול מאורגן?

טיול מאורגן כשמו- הינו טיול אשר לא מצריך מכם הכנה מבעוד מועד. כל שעליכם לעשות הוא פשוט להגיע עם נעליים נוחות, שתייה וסוודר או חולצה ארוכה במקרה שיהיה קריר. אינכם צריכים לנהוג, לחפש מפה , לתכנן עצירות עבור התרעננות בדרך, לדאוג לדלק וחנייה – כל אלו כבר מסודרים. כמו כן יש לכם מדריך ואפילו חברה במידה והחלטתם לנפוש לבדכם. כאשר מדובר בטיול הקולינרי אתם אפילו לא צריכים לארוז סנדוויצ'ים לדרך, הולכים לאכול לא מעט כך שהמשפט: " עוד לא אכלנו עוד לא שתינו יבש לנו בגרון" הינו רחוק מכם מרחק שנות אור.

במידה ותבחרו לצאת לסיור של כריסמס מרקט בנצרת, תוכלו ליהנות מחומוס ושווארמה (כארוחת בוקר), לקבל מאפים אשר נעשים בעבודת יד, לטעום ממתקי הרמאדן הנדירים, לאכול מהטאבון ועוד . בקיצור, לא יהיו לכם תלונות וסביר להניח שלא תישארו רעבים.

במהלך הטיול תוכלו לשמוע סיפורים על מריה הקדושה, להבין מדוע הערבים של נצרת נחשבים לאליטה, תסיירו בשווקים, תלמדו להתמקח ותבקרו בחנות תבלינים משפחתית אשר נקראת "תבליני אל באבור". החנות קיימת זה מאתיים וחמישים שנה, נוצרו בה כל התבלינים של ישראל במהלך מאה השנים הראשונות לקיומה. כמו כן, תבקרו בכנסייה ובכנסיית בית הכנסת ועוד. טיולים קולינריים יעשירו את טעמכם, במידה ואתם אוהבים לבשל או עוסקים בבישול כמקצוע, תוכלו לקבל השראה רבה ואפילו להמציא מתכונים מיוחדים משלכם.

כתיבת תגובה