טיול לצעירים אחרי צבא

בוא ואספר לך איך זה לעבוד בחו"ל. לפני כ20 שנה, אחי טס במטרה לעבוד בצפון אמריקה כשנה וחצי. כל המשפחה פחדו והתגעגעו. בסופו של דבר, כשהוא שב לארץ, זה היה לאחר טיול רציני, קניות מכל סוג, עשרות הרפתקאות, ותכנית חיסכון מכובדת. הקנאה שגעה אותי… מתבקש שכמה שנים אח"כ הלכתי בעקבותיו, וכעת יכול אני להסביר לכם על מה שחוויתי בנושא של טיול לצעירים.

מה חוץ מעבודה?

היופי בעבודה מחוץ למדינה הוא שגם הרווחת טיול בפני עצמו. אין ויכוח, התנאים לא פשוטים והשעות לפעמים מטורפות, ובכל זאת, אתה אדון לעצמך, מכיר תרבות אחר וסופג חוויות ביבשות אחרות במשך חודשים / שנים. וזה לפני שהזכרתי את כמות הכסף הגדולה שתקבל על עבודתך. פרט לזה, בזמן שתשהה במדינה אחרת, תוכל, בהתאם לתנאים, להתחיל התמחות מסויימת במקצוע עיוני, ולצבור ניסיון עיוני לקראת חזרתך הביתה.

מה זה ניו זילנד טיול? אני אסביר הכל.

כל מה שצריך

כדי לטייל במדינה זרה מסויימת, יהיה עליך להוציא ויזת תייר; כל ממשלה והתנאים שקבעה לעצמה לכניסת אזרחי חוץ. לעתים, אופי הויזה שונה באופיו לפי אופי ביקורך, אבל כמעט תמיד, בכדי לסדר לעצמך ויזה – תהיה חייב להמציא תמונות דרכון, להנפיק דרכון בהתאם ולקבוע פגישה אצל שגריר המדינה הרלוונטית. כדאי גם להתעדכן אצל שגרירות אותה המדינה באשר לתנאים עבור הקבלה של האשרה, בכל מקרה, אני כותב כמה דברים כלליים שיוכלו להפיק תועלת:

לפעמים, את רוב פרוצדורת הוצאת האשרה תורשה להשלים באמצעות האתר של השגרירות. סרוק את הפורטל הרלוונטי ע"מ לחסוך בזמן.

הקפד על הופעתך; כמו בדייט, משקל הרושם הראשוני הוא משמעותי.

דאג להכין תמונות דרכון מעודכנות. אם אין לך – יהיו פעמים בהן תצליח להוציא תמונות כאלו אצל צלמים שמצויים בסביבה.

דאג שיש לך בכיס מזומן או אשראי, על כל מקרה.

מהן העבודות בדר"כ?

אין ספק, אין גבול לדמיון, אך חשוב לציין, סגנונות העבודה המוצעים לתיירים – הם די מוגבלים, ויכללו בדרך כלל עבודות מכירה למיניהן והובלות. ובכל זאת, בכל ענף – מה שמייחד אותו, תלוי במדינה הספציפית ויחס המעסיק.

מעוניין במידע נוסף בנושא?השאר את תגובתך ואנסה לענות לך בצורה המקיפה ביותר. בהצלחה!

כתיבת תגובה