טיסות רומנטיות – טיסות בשמי הארץ

מי שמעוניין להכיר את ארצנו מכיוון השמים, טיסות בשמי הארץ זה הרעיון. עד לפני זמן, טיסות בשמי הארץ היו טיסות לא זולות המיועדות לאנשים אמידים בלבד, כעת כל אדם יוכל להרשות לעצמו טיסות פרטיות. חברות לא מעטות מציעות עסקת חבילה לימים מיוחדים בשנה , לטיסות עסקים ועוד. טיסות בשמי הארץ מתבצעות במטוסים חדישים ובטיחותיים העומדים בכל התקנים הנדרשים.

טיסות רומנטיות – על מנת להציע נישואין
טיסות בשמי הארץ, רעיון מקורי ומעניין כדי לציין ימים מיוחדים או אירועים יוצאי דופן. טיסות בשמי הארץ הן טיסות רומנטיות המתאימות להצעת נישואין, לחגיגת יום נישואים, לחתונת הכסף או אולי לסתם יום רומנטי של כיף ואהבה. והיה אם הנכם רוצים לשמוע כן להצעת הנישואין הזמינו את בת הזוג לטיסה רומנטית ובעת הטיסה הציעו את הצעת הנישואין והתשובה ידועה מראש. טיסה רומנטית לקראת שעת הערביים מעל חופי הים לאור השקיעה האדומה, גיחה קצרה מעל אזור ירושלים, היינה חוויה שאתם חייבים לעצמכם. אין דרך מתאימה יותר לחגוג יום אהבה מאשר דרך טיסות רומנטיות. יש אפשרות לשדרוג ואחרי הטיסה הרומנטית תגיע לימוזינה שתיקח אתכם לארוחה רומנטית במסעדה או בצימר רומנטי .

טיסות פרטיות – לאנשים פרטיים ולאנשי עסקים
חווית הטיסה בטיסות פרטיות היינה ייחודית ויוצאת דופן. כל המטוס לשירותכם בלבד, שירות אישי מדיילת, פינוקים שונים דבר הנותן חוויה יוצאת דופן המותירה טעם טוב שלא יישכח. טיסות פרטיות מתאימות אף לאנשי עסקים. מעוניינים לקפוץ מעבר לים לכמה שעות? לא משיגים טיסה מסחרית בזמן מתאים? קחו טיסות פרטיות. בטיסות הפרטיות יהיה בידכם לנצל את זמן הטיסה לפעילות, לחסוך זמן רב ולחזור הביתה מיד עם גמר הפגישה. אף אם תהיו מעוניינים להגיע ליעדים מרוחקים יותר, בעזרת טיסות פרטיות לא תצטרכו לבצע הפסקות בשדות תעופה זרים, להחליף מטוסים ועוד.

טיסות בשמי הארץ- מסלולים מתאימים
טיסות פרטיות בשמיה של ירושלים – זה הלהיט המבוקש. ממריאים מאזור החוף וטיסה מעל הרי ירושלים לכיוון ירושלים החדשה על שכונותיה והעיר העתיקה. מסלול הטיסה הוא לעבר מים המלח ומצדה כשבדרך טסים מעל נופיו המיוחדים של מדבר יהודה. טיסות רומנטיות מעל החופים.כשרוצים לציין תאריך או אירוע רומנטי , טסים לאורך החופים , הר הכרמל, מפרץ חיפה והסביבה. טיסות פרטיות בשמי רמת הגולן – מתעניינים להראות לאורחים מחו"ל את הארץ ממעוף הציפור, הכי מתאים זה טיסות פרטיות מהמרכז עד צפון הארץ.

כתיבת תגובה