טיפולים קוסמטיים שכדאי לעשות

על אף שאין לנו חשק, כוח וסבלנות לזה, אנחנו מוכרחות לטפח את המראה החיצוני שלנו. כל הפמיניסטיות הקיצוניות למיניהן יגידו שהמראה החיצוני שלנו אינו משהו שאנחנו מוכרחות להתעסק איתו אם אנחנו חפצות שיקחו אותנו ברצינות. אבל האמת היא שטיפוח המראה החיצוני הוא קריטי אם אנחנו רוצות להשיג יחס הולם, וזה נכון גם לגבי גברים.

נתחיל עם העור של הפנים והגוף. להרבה מאיתנו יש שיער מיותר בגוף ובפנים שצריך להוריד. השיער המיותר לא חייב להיות רעמות של שיער, כמו הרעמות האופייניות לגברים, והוא יכול להיות גם פלומת שיער על השפה העליונה או בגבות. קוסמטיקאית פרא רפואית יכולה לעזור לנו לסדר את הגבות ולהוריד את ה"שפם" או שערות אחרות שאינן במקומן. טיפול כמו זה יעשה הבדל ניכר במראה הפנים שלנו, ומשום שהפנים שלנו הם כרטיס הביקור שלנו, אין שום ספק שכרטיס אסתטי יותר ייצור רושם מקצועי וטוב יותר.

לעומת עור הפנים, עור הגוף עלול "לסבול" משיעור יתר. שיעור יתר הוא מפגע חמור שגורם לנו לחוש לא נוח עם הגוף שלנו. גם אם הגוף תואם את אידיאל היופי והסקסיות, כאשר יש שיער מיותר בעייתי ללבוש בקיני או בגדים שחושפים את האזור אשר בו נמצאות השערות הסוררות. הסרת שיער ברעננה מהגוף יכולה לשנות את המצב ואת הדימוי העצמי שלנו.

הסרת שיער ועיצוב גבות הם בין הטיפולים האסתטיים היסודיים והחשובים שיש. טיפולים נוספים הם טיפולי פילינג ברעננה וטיפולים נוספים לעור הפנים. גם טיפוח הציפורניים והעור שמסביב להן הוא חשוב וישנן נשים שחייבות לעשות בניית ציפורנים בגלל הנטייה שלהן לכסוס אותן. באמצעות הבנייה הנשים תפסקנה לכסוס ציפורניים, מפני שעל הציפורניים הטבעיות מודבקות ציפורניים מלאכותיות שאי אפשר לכסוס, וכמובן שהן תוכלנה להתגאות בידיים אסתטיות יותר.

הטיפולים שצוינו ואחרים הם חשובים לכל אישה שרוצה להרגיש בנוח עם עצמה והן על מנת ליצור רושם טוב בעיניי הסובבים אותה- משהו חשוב מאוד לכל מי שעובד מול או עם אנשים אחרים באדמיניסטרציה, מכירות, שירות ועוד.

אם אתן אומרות שאתן לוקחות את עצמכן מדי ברצינות בכדי להתעסק עם דברים "שוליים" כגון טיפוח המראה החיצוני וחושבות שטיפולי יופי נועדו לנשים "חסרות אופי", הגיע הזמן לחמוק מהבועה ולהפנים את העובדה שכולנו – נשים וגברים – נשפטים במבט ראשוני על ידי הסובבים לפי המראה החיצוני שלנו. אולי זה לא נכון לעשות זאת, אולם זה המצב וכדי להתקדם בחיים צריך כל אדם להתאים עצמו לדרישות של הסביבה.