טיפול באקנה בפנים ובגב

פצעים בגב

כידוע, רוב המקרים של פצעי אקנה מופיעים בפנים, אך בהחלט יכולים להופיע גם באיזור הגב. מאותה סיבה שפצעי האקנה מופיעים בפנים, כך גם בגב. והסיבה לזה טמונה בכך שהאיזור מלא בבלוטות חלב ובנוסף לשינויים ההורמונליים אשר הגוף עובר, מתפתחים במקום פצעי האקנה. פצעים בגב הינם דבר לא נעים כלל ועלול לגרום לצלקות וכתמים כאשר לא תופסים את זה בזמן ומטפלים כראוי.

 

טיפול באקנה בגב

הטיפול השגרתי והמוכר לכול בפצעי אקנה בגב, הינו, לגשת אל מכוני הקוסמטיקה ולהסתמך על מטפלים כאלה או אחרים תוך כדי הוצאת כספים רבים בתקווה שאלו יוכלו להעלים את הפצעים אחת ולתמיד, אך לא לכול אחד יש את הכסף או הכוח לטרוח ולרוץ אל אותם מטפלים ומכונים. ובשביל זה קיים טיפול ביתי, נוח ובהישג יד. מדובר בערכה טיפולית לטיפול באקנה בגב, אשר מכילה קרם הזנה אשר מעשיר את עור הגב במינרלים החיוניים לו ומטפל בו בצורה היקפית ובטוחה. ללא כאבים מיותרים או תופעות לוואי, מורחים את המשחה הטיפולית של My-Skin באיזור שרוצים ונהנים מטיפול נוח ויעיל.

 

פצעים בפנים

תופעה נפוצה יותר היא הופעת פצעי אקנה בפנים. תופעה אשר טורדת את מנוחתם של מתבגרים ונערים רבים וגורמת להתעסקות רבה בנושא בחלק גדול מהיום. אקנה בפנים מופיע בעיקר בגיל ההתבגרות מאחר ובגילאים אלה, הגוף עובר שינויים ביולוגיים ותהליכים אשר גורמים להתפרצות פצעי האקנה בפנים. חיטוט, משיכה וניסיונות פיצוץ פצעי האקנה, עלולים אף להחמיר את הבעיה ולתת פעולה הפוכה ממה שמנסים להשיג מלכתחילה. למרות שפצעים בפנים זהו דבר בולט ולא מראה מלבב, אפשר לטפל בזה בצורה בטוחה ונכונה אשר תבטיח מניעה וחוסר הישנות של התופעה בשנית.

 

טיפול באקנה בפנים

כאשר מעלים את נושא טיפול באקנה בפנים, חשוב להבדיל בין סוגי הטיפולים הקיימים בשוק ולדעת להבחין ביניהם, שכן לכול אחד יתרונות וחסרונות. כפי שכבר הוזכר בפסקה הקודמת, השיטה הנפוצה של בני הנוער ושאר המתבגרים לטפל בפצעי האקנה בפנים היא לנסות ולפוצץ אותם בידיים. היתרון היחיד של שיטה חובבנית זו, שזה אינו מצריך הוצאת כספים מיותרים. החסרונות ברורים, החל מבזבוז זמן והתעסקות מרובה בפנים עד לחוסר היגיינה ובקרה לא נכונה בדבר, אשר גורמים לחזרה והופעה של פצעונים אלה בשנית. שיטה נוספת לטיפול באקנה בפנים היא, שימוש בתרופות כימיות קונבנציונאליות אשר מבטיחות תוצאות כאלה ואחרות, אך טומנות בחובן תופעות לוואי הרסניות, כגון: פגיעה בכבד, מייבש את עור הגוף, גורם לשינויים הורמונליים בלתי תקינים וכמו כן יש צורך בביצוע בדיקות דם לכבד מידי חודש בחודשו על מנת לשלול פגיעה כזו או אחרת, חלילה. קצרה הידיעה מלהזכיר כאן את טיפולי מכוני הקוסמטיקה אשר במקרים מסוימים יכולים לעזור, אך קיים סיכון בהיווצרות צלקות ממגוון המכשירים החשמליים השונים אשר עושים בהם שימוש במכונים אלה.

אנו ממליצים על טיפול באקנה בפנים ע"י שימוש מבוקר ואיכותי בערכה לטיפול באקנה My-Skin. ערכה אשר כוללת סבון פנים טבעי ומשחה ייחודית המתאימה במיוחד למקרים של פצעי אקנה, ניתן להשתמש במשחה זו גם לטיפול באקנה בגב.

כתיבת תגובה