טיפול בצלקות אקנה

מה זה אקנה?

אקנֶה או חַטֶּטֶת היא דלקת של בלוטות החלב וזקיקי השערות. היא מופיעה בעיקר בגיל ההתבגרות, כתוצאה מתגובה לקויה להורמון הטסטוסטרון. (ויקיפדיה)

פצעי האקנה, יכולים להופיע במס' אזורים בגוף ובעיקר בפנים ובאזור הגב. אנשים לרוב ממהרים לטפל בדרכים בלתי שגרתיות ומבלי פיקוח בכלל כאשר מדובר בפצעי אקנה בפנים, זאת מאחר והמראה אינו אסתטי ויפה ובצדק. אך יש לזכור שטיפול חובבני ולא מקצועי, עלול להותיר סימנים מכוערים ובמקרים חמורים יותר, עלולים אף להשאיר צלקות עמוקות יותר בעור אשר ידרשו טיפול עמוק יותר מאשר טיפול רגיל בפצעי האקנה. ניתן למנוע זאת, בתור התחלה יש להבין ולזכור שניסיונות פיצוץ פצעי האקנה מותירים סימנים ואף גרוע מכך, לגרור תגובה של חזרת הפצעון לאותו המקום או יצירת פצעונים חדשים, זאת מאחר ותכולת הפצעון מכילה את חיידק האקנה וכשהיא נשפכת החוצה היא יוצרת פצעונים חדשים. אז מה עושים?

No-Scar משחה לטיפול בצלקות אקנה

המשחה No-Scar מכילה פורמולה משולבת של חומרים טבעיים ומינרליים חיוניים אשר פעולתם היא לזרז את חילוף החומרים בגוף ולשפר את זרימת הדם. ע"י פעולות אלה, הגוף דוחק את חיידק האקנה אל מחוץ הגוף ומשמיד אותו באופן ממוקד מטרה מבלי לחיצות ומתיחות מיותרות מטעם המשתמש. כל מה שנותר לעשות זה, למרוח שכבה דקה של המשחה על פצעי האקנה ולתת ל-No-Scar  לעשות את הפעולה. התוצאות של המשחה יבלטו לאחר מס' טיפולים ספורים, ובכך תשיגו העלמת צלקות באופן בטוח ונוח.

 

המשחה נגד צלקות והעלמת סימני מתיחה "No Scar" היא תוצאה של מחקר רב שנים של מומחים בתחום העור, פורמולה עם גיבוי מדעי להעלמת צלקות וסימני מתיחה מהעור. תנו לעצמכם מתנה ענקית, משחה לצלקות שנוצרה לשימוש ביתי, עם פורמולה חיוניות המעודדת את העור להתחדשות תוך הגברת הלחות הטבעית והגברת ייצור הקולגן בעור – לעור בריא יותר. כשהעור שלכם מקבל את הלחות, ובעצם החיים שהוא צריך בשביל להתחדש, הוא נמצא בשיאו, והצלקת תעלם באופן טבעי.

הסרת צלקות והעלמת סימני מתיחה בנוסחה ייחודית זו פעולה פשוטה ובטוחה, הנשענת על מחקר ופיתוח של מומחים בתחום העור, ולכן מובילה לתוצאות כה מרשימות – והכול בשימוש ביתי, ללא צורך במרשם רופא, ומבלי להיכנס להוצאות רפואיות גבוהות. נסו וראו בעצמכם עם מבחן 30 היום – בחרו צלקת או חלק בעור שאתם רוצים לייפות ולהחזיר למראה בריא ורענן, וגלו את הכוח של No Scar.

כתיבת תגובה