טיפול זוגיים לכל משפחה

לא אחת כאשר זוגות נקלעים למשבר, הם עלולים להרגיש כי מישהו או משהו עומד ומאיים עליהם בשעון-עצר: אם עד למועד מסוים לא יחול שיפור, המערכת הזוגית מתפרקת. זה לא בהכרח איום סרק או איום שווא, אבל גם כאשר מצויים בעיצומו של משבר ממושך, קשה וחריף, חשוב להאמין כי ניתן ליישר את ההדורים, ליישב  את המחלוקות ולפתור את הסכסוך. חשוב להבין כי אפשר לשנות. כי ניתן להשתנות.

מטפלת ויועצת זוגית מוסמכת תסייע לכם להתמקד באיתור ובחשיפה של הסיבות העמוקות לקיומה  של זוגיות לא טובה ואף מעיקה ומסרסת. לא פעם מתברר, כי קשיים כלכליים קולעים זוגות למריבות בלתי פוסקות. יש דרך ויש אפשרות להידרש גם אל מצוקה ואף אל משבר כלכלי באופן שלא יאיים על יציבות הזוגיות ולא יערער את בסיסה, עד כדי איום על עצם קיומה.

טיפול זוגי יסייע לכם, זוגות יקרים, להתוודע אל דפוסי התנהגות הרסניים, אל הרגלים שונים במי מכם המעצבנים את זולתו, במכשולים שאתם מערימים בדרככם בגלל פירוש לא נכון של רצונות וצרכים, אשר ייתכן כי אינכם מודעים כלל לקיומם אצל בן או בת הזוג.

ייעוץ זוגי יסייע לכם להגדיר מחדש את "גבולות המגרש", את חוקי המשחק, את כלליו. זכרו- אתם השחקנים ורק אתם עשויים לקבוע את תוצאות המשחק. משחק החיים.

אי הבנת הגורמים להתנהגות במסגרת קשר זוגי מעיק והרסני עלול להיות בעוכרי הניסיון לבנות קשר זוגי חדש לאחר פירוק הזוגיות הקודמת. אם לא פתרתם בתוך תוככם את הדברים המשוועים לפתרון, סביר מאוד להניח כי גם בקשר הזוגי החדש יישנה דפוס היחסים הקודם אשר גרם לפירוק הזוגיות הקודמת.

טיפול זוגי אם בנפרד ואם במסגרת טיפול משפחתי עשוי להעשיר אתכם בתובנות חשובות ומהותיות על אודות הקשר הזוגי שלכם; לסייע לכם להפנים ולהטמיע את ההבנה  כי איש לא יכול לעשות במקומכם ולמענכם את הדברים אשר נדרש מכם לעשותם על מנת לחזק את הזוגיות שהתרופפה ולהעשירה בכל "אבות-המזון" החיוניים לצמיחתה ולשגשוגה של מערכתה זוגית יציבה ובריאה: התחשבות, אכפתיות, חמלה, ידידות, ו…כמובן שגם אהבה אינה מזיקה. בהצלחה!