טיפול זוגי – זוגיות בריאה לא באה ככה סתם

פעמים רבות כאשר זוגות נקלעים למשבר, הם עלולים לחוש כי מישהו או משהו ניצב ומאיים עליהם בשעון-עצר: במידה שעד למועד כלשהו לא יתרחש שיפור, המערכת הזוגית מתפרקת. זה לא בהכרח איום סרק או איום שווא, אבל גם בזמן שמצויים בעיצומו של משבר ארוך, בעייתי וחריף, חשוב להאמין כי ניתן ליישר את ההדורים, לפתור את הבעיות ולפתור את הסכסוך. חשוב מאוד להבין כי אפשר לשנות. כי יכולים להשתנות.

מטפלת ויועצת זוגית בעלת הסמכה בתחום תסייע לכם להתרכז באיתור ובחשיפה של הסיבות העמוקות לקיומה של זוגיות לא מוצלחת ויתכן שאף מעיקה ומסרסת. במיקרים רבים מתברר, כי קשיים כלכליים קולעים זוגות למריבות בלתי פוסקות. קיימת דרך ויש אפשרות להידרש גם אל מצוקה ואף אל משבר כספי באורח שלא יאיים על יציבות הזוגיות ולא יערער את בסיסה, עד כדי איום על עצם קיום הזוגיות עצמה.

טיפול זוגי  יעזור לכם, בני זוג יקרים, להתוודע אל דפוסי התנהגות הרסניים, אל הרגלים קיימים במי מכם המעצבנים את בני זוגו, במכשולים שאתם מערימים בדרככם בגלל פירוש לא כפי שראוי של רצונות וצרכים, אשר ייתכן כי אינכם ערים כלל לקיומם אצל בן או בת הזוג.

ייעוץ זוגי יעזור לכם להגדיר מחדש את "גבולות המגרש", את חוקי המשחק, את כלליו. יש לזכור- הינכם השחקנים ורק אתם עשויים לקבוע את תוצאות המשחק. משחק החיים.

אי הבנת הגורמים והסיבות להתנהגות במסגרת קשר זוגי שלילי והרסני יכול להיות בעוכרי הניסיון לבנות קשר זוגי חדש בסיום פירוק הזוגיות הקודמת. במידה שלא פתרתם בתוך תוככם את אותם הדברים המשוועים לפתרון, סביר מאוד להסיק כי גם בקשר הזוגי המעודכן יישנה דפוס היחסים הקודם אשר גרם לפירוק הזוגיות שהיתה קודם לכן. טיפול זוגי אם בנפרד ואם במהלך טיפול משפחתי עשוי להעשיר אתכם בתובנות חשובות מאוד ומהותיות על אודות הקשר הזוגי שלכם; לאפשר לכם להפנים ולהטמיע את ההבנה כי אף אחד לא מסוגל לבצע במקומכם ולמענכם את הדברים אשר נדרש מכם לעשותם על מנת לחזק את הזוגיות שהתפרקה ולהעשירה בכל "אבות-המזון" החיוניים לצמיחתה ולשגשוגה של מערכת זוגית יציבה ובריאה: התחשבות, אכפתיות, חמלה, ידידות, ו…בוודאי שגם אהבה איננה מזיקה. בהצלחה!