טיפול זוגי – לפני שהכל מתפוצץ

אתם מרגשים שעוד רגע אתם מאבדים את זה, את היכולת להיות סבלניים וסובלניים כלפי האישה והילדים שלכם. אתם רוצים להגיד לעצמכם לפעמים שאתם מאושרים, אבל מה לעשות שאתם פשוט לא? הייתם עושים הכול כדי לקטוף את האושר הזה, מכל עץ שהוא, שיהיה גם הכי גבוה.

במידה והייתם יודעים שהאושר נמצא אי שם בסוף דרך שהיא, הייתם רצים בה עד שהייתם מגיעים אליו ולוקחים אותו. הבעיה שניסיתם עד כה ללכת בכל דרך שהיא ועדיין לא נגעתם באושר, למרות שהבטיחו לכם, אז מה נשאר? טיפול זוגי יעזור לכם לדעת איך לטפח את הזוגיות ואת המשפחה בצורה הטובה ביותר וגם איך לדאוג לכך שתהיו מאושרים בחלקכם, כי לפעמים כל אחד צריך להיות לבד כדי לחזור הביתה ולהתגעגע, גם אם זה לשחות בבריכה שעה או להיות בחדר כושר.

ייעוץ זוגי מתאים עבור כל זוג

גם אם לא עברתם משברים קיצוניים ואתם מרגישים שאתם לא משדרים על אותו גל וחיי המין שלכם לא כפי שהיו פעם, רצוי שתפנו לייעוץ. לכל אותם זוגות שסבלו מבגידות, רומנים או התעללות מילולית ורוצים לעבור הלאה ולגרום לכך שהקשר ביניהם יצליח – כדאי להם לפנות לייעוץ.

ישנם מצבים, לאחר שהזוג עבר כל כך הרבה תלאות יחדיו, שאף אחד מבני הזוג לא יודע כבר מי טועה ומי צודק ולכן הם צריכים את האדם השלישי והאובייקטיבי שינהג איתם במקצועיות ויעזור להם לחזור לדרך הישר שהיו בה לפני שהתחתנו או לפני שהביאו ילדים.

מייעץ לזוגיות צריך להיות בעל הכשרה

ייעוץ זוגי חייב להינתן על ידי איש מקצוע שעבר את ההכשרה הדרושה שהיא לימודי תעודה ומספר קורסים. לפני שאתם מחליטים שהוא יהיה המייעץ שלכם, רצוי שתבדקו את הניסיון שלו והיכן למד ואפילו לראות תעודה שמוכיחה זאת. בנוסף אתם יכולים להסתכל ברשת האינטרנט על המלצות וביקורות על מטפלים שונים שמומלצים על ידי לקוחות קודמים. לרובם ישנם אתרי אינטרנט שבהם מפורטים אופן הטיפול וכמה פעמים ומידע נוסף שיכניס אתכם לתוך האווירה של הטיפולים ויעזור לכם להבין על מה מדובר, משום שלפני כן מעולם לא הלכתם לייעוץ ואתם לא יודעים לאיזה תהליך בדיוק אתם נכנסים.