טיפול זוגי

הקשר הזוגי שלכם במשבר קשה אתם לא רואים אור בקצה המנהרה ולא רואים איך בכלל אפשר לצאת ממשבר בסדר גודל כזה, אבל משהו בכל זאת עוצר אתכם מלעשות מעשה קיצוני ולפרק את החבילה. אולי הילדים, אולי המצב הכלכלי ואולי זה משהו אחר אבל השורה התחתונה היא שאתם לא מסוגלים להתגרש ואתם לא יודעים איך להמשיך ולהתמודד עם המצב הזה שנכלאתם אליו. טיפול זוגי יוכל להיות הפיתרון עבורכם, איש מקצוע בתחום יוכל לעזור לכם ולתת לכם כלים כיצד לצאת מהמשבר הזוגי הזה ולהמשיך הלאה, בהנחה שזה מה שאתם באמת רוצים בסופו של דבר.

טיפול זוגי – פותחים את כל מה שמפריע

איש מקצוע בתחום של טיפול זוגי יגרום לכם לשים את הדברים על השולחן, לפתוח אותם ולדבר עליהם, גם אם זה יהיה כרוך בעימות רגשי לא קל, גם אם נמנעתם עד עכשיו להתעמת או אפילו להגיד זו לזה מה באמת מפריע לכם, עכשיו כבר לא תהיה לכם ברירה אחרת ובפיקוח של איש המקצוע בתחום של טיפול זוגי אתם תפתחו את הדברים וכמובן גם תנסו לפתור אותם וליישב את המחלוקות והקשיים שלכם בתוך הזוגיות הזאת. אולי העתיד הוא אופטימי הרבה יותר מאשר ההווה, אולי יש דרך יציאה מהמשבר הקשה הזה. אבל אם לא תנסו לפנות לאיש מקצוע בתחום של טיפול זוגי, לא תדעו.

טיפול זוגי – אחת משתי אפשרויות תקרה

בסופו של דבר כנראה שאחת משתי אפשרויות תקרה בסופו של דבר. אחת מהן היא שתפתרו את הבעיות ותעברו את המשבר הזה והזוגיות שלכם תתקדם ותחזור למסלול חיובי. האפשרות השנייה היא שאין כל מוצא מהמשבר הזה ובשביל איכות החיים שלכם הכי טוב להרים ידיים ולמרות הקושי והפחד להתגרש אבל בסופו של דבר גם להיפרד בצורה טובה צריך לדעת ואם בסופו של דבר לא תצליחו לעבור את המשבר הזוגי למרות איש המקצוע בתחום של טיפול זוגי, לפחות תדעו איך להיפרד בצורה הטובה ביותר וגם להיפרד צריך לדעת בעיקר אם יש ילדים המעורבים בכל ההליך הזה של הפרידה.