טיפים לבחירת מוסיקה לאירועים

בכל אירוע גדול, החל ממסיבות מועדונים ועד חתונות, אפשר לראות תקליטנים. נראה שתקליטנים הפכו לדבר מובן מאליו, ויחד עם זאת נראה שהתקליטנים הופכים לאט לאט להיות בנאליים ומשעממים וזה בדיוק הזמן לחזור לתקופות נושנות, אז היו הרכבים מוסיקליים באירוע, כמו נגני נבל או להקות שמבצעות שירים מוכרים.

דווקא בזמנים המתקדמים יש נטייה לחזור למנהגים ישנים, וזה מה שקורה גם במוסיקה. מוסיקה היא גורם מכריע בכל אירוע ואם היא לא נבחרת בקפידה ובהתאמה לאופי של האירוע, האירוע ייכשל, שלא לדבר על אירועים שאין בהם זכר למוסיקה כלל. מוסיקה לאירועים היא בלתי ניתנת לוויתור, לא משנה לכבוד מה האירוע.

צריך להתאים מוסיקה לאירועים עם מחשבה רבה, אחרת אין באירוע את האווירה המתאימה. כמובן, תקליטנים הם חיוניים במסיבות מועדונים אבל בכל אירוע אחר רצוי לגוון ולא לעשות את מה שכולם עושים. לדוגמא, הרכבים של נגני נבל או כינור יכולים להיות בחירה מעניינת. אומנם מדובר בסגנון מוסיקלי שלא מתאים לכל אירוע, אך הוא מתאים לחלוטין לאירועים בעלי אופי רומנטי או אלגנטי.

הרכבים של נבל או כינור הם בחירה מושלמת לחתונות. מה שטוב בחתונות הוא שאפשר ליהנות בהן משתי העולמות- להביא הרכבים מוסיקליים שיגנו בזמן קבלת האורחים ובאוכל ובו זמנית להביא תקליטן שיזיז את האורחים ממושביהם אל רחבת הריקודים.

לבחור הרכבים מוסיקליים זה לא פשוט כמו לבחור תקליטן, אבל מדובר בבחירה משתלמת בהחלט, הרי כל אחד מאיתנו נהנה יותר ממוסיקה חיה ולא כזו שמנוגנת על ידי תקליט. מוסיקה לאירועים החשובים באמת צריכה להיות הטובה ביותר, ואין טוב יותר מאשר הרכבים מוסיקליים.

איך בוחרים הרכבים מוסיקליים לאירוע? על מנת לבחור נגני נבל לאירועים או כל הרכב אחר צריך לעשות אודישנים. אם נשים את עניין הכסף בצד לרגע, ברור שאיכות הביצוע של הנגנים היא החשובה ביותר ולשם כך עושים אודישנים. חשוב לבדוק את הנגנים הרבה לפני.

אודישנים לנגני נבל לאירועים ולכל המוסיקאים האחרים אורכים דקות ספורות בהן אפשר ברמת הביצוע. חשוב לבדוק את אופי המוסיקאים כדי לבדוק שמדובר באנשים מקצועיים ואחראיים.

אנחנו דור מאתגר ונועז, אז למה שלא נביא הרכבי נבל לאירועים וניתן לאורחים משהו מיוחד, לשם שינוי?