טפטים מעוצבים לכל הגילאים

לא נמאס מהקירות הלבנים?
בהנחה ובדיוק רכשתם בית פרטי, עברתם למקום חדש או שיש לכם כסף, אפשר לשדרג את הבית. רוב האנשים מעבירים זמן רב בבית או בדירה, והעיצוב של המקום משפיע יותר ממה שאנחנו חושבים על האווירה. מסיבה זו לא מעט מומחים מספרים שלערוך שינוי אחת לכמה חודשים, אפילו לא משהו דרסטי, ישפיע על האופן שבו אנחנו תופסים את איכות חיינו.

בית מרשים – מה עושים?

שדרוג מרצפות, אריחים חדשים, טפטים לקיר, סיוד קירות, קניית ריהוט צרפתי… אם אתם מעוניינים בשינוי בבית, יש הרבה רעיונות טובים, בשלב הזה רק צריך לבצע החלטות. קבלו כמה רעיונות בשביל עיצוב חדש בבית:

להכניס צבע הביתה – אנחנו נמצאים בעולם עתיר בצבעים, וזה מצער להשאיר את הצבע מחוץ לדלת. לצבוע איזשהו חדר או רק קיר יחיד, לבחור טפט או להשקיע בפרסקו יוקרתי, באמצעות כל אחד מאלה ניתן לשדרג בקלות את העיצוב מבלי להסתבך. בהחלט תתפלאו לגלות כמה יכול להשפיע על מצב הרוח.

מציאת ריהוט – בין אם פצחתם בחיים חדשים ובין אם פשוט החלטתם על שדרוג, באמצעות הרהיטים הנכונים יש אפשרות ליצור בביתכם תחושה ביתית. החליטו על רהיטים איכותיים שמייצגים את טעמכם, הקפידו לא לחרוג מהתקציב שהקצתם לצורך הרכישה וקחו בחשבון את הפן הפונקציונאלי.

הזזת רהיטים – אתם מאמינים שחובה לקנות כיסאות חדשים או אולי טפטים מעוצבים? טעות! מדי פעם עדיף לעבוד עם מה שיש. שפרו את מצב העניינים בעזרת הזזה של הרהיטים למראה רענן יותר בבית. הרי בנינו, מי אמר שהספה חייבת להיות בחדר שינה?

לעשות הכל לבד או עם מעצב בתים?

מעצבי פנים בעלי חזון יכולים להציג דברים שבטח לא הכרתם, ופעמים רבות הם יעלו המלצות מעניינות שיוכלו להפוך גם את הדירה הקטנה ביותר לחלל מרווח ונעים. אין מה לעשות, העסקת מעצב זאת הוצאה כספית רצינית, ולא קל בכלל להגיע אל המעצב המתאים ביותר לפרוייקט הזה. בהנחה וכלכלית זה אפשרי, ואם חשבתם על אדם שעושה עליכם רושם, אז מומלץ להתייעץ עימו.

בשביל עוד מידע בנושא עיצוב הבית, עיינו בבלוג. שיפוץ נעים!

כתיבת תגובה