יום החתונה שלנו


איך בוחרים שמלת כלה? יום חשוב ביותר בחיים, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – זה יום שמוקדש לבני הזוג הצעיר, שבאים לחגוג את אהבתם הגדולה ולהביע בפומבי את התחייבותם לקשור חוקית את חייהם לנצח.

לכן, באירוע גדול זה אתם מעוניינים להיראות מדהים, ומה יכול להיות יותר יפה משמלת כלה מבית מעצב, שגורמת לכל אישה להרגיש כמלכה ליום אחד?

כיצד קונים שמלה? מהן העלויות? אילו חלופות אפשריות? רוצה למצוא שמלות כלה? רוצות מידע בנושא שמלות כלה 2010? בואי להכיר את הנושא לעומק:

מחיר ממוצע של שמלה מעוצבת הוא 5000 שקל, אך אצל מספר מעצבים השמיים הם הגבול. השכרת שמלת כלולות עולה בממוצע כ-20 אחוז פחות מרכישה, ובהפרש קטן שכזה, בדרך כלל מומלץ פשוט לרכוש את השמלה ולשמור אותה למזכרת לילדות.

שמלת כלה – מספר טיפים.

עדיין לא מצאת סלון או מעצבת? חפשי המלצות מקרובות משפחה וחברות שהתחתנו במהלך התקופה האחרונה (אבל לא לפני עשרים שנה), וחפשי קטלוגים חדשים של המעצבים הרלוונטיים במטרה לראות אם שמלות הכלה שלהם יפות בעינייך.

עייני בקטלוגים, אך נסי לחשוב עליהם בתור הנחיה בלבד, לטובת התוודעות לדגמים הקיימים בחנויות, לבחירת סגנון, גיזרה ובכדי לקבל רעיונות לשמלת הכלה שלך.

אהבת? הגיעי לסלון, עדיף לביקור מתואם מראש, בכדי שתקבלי שירות איכותי ואת מלוא תשומת הלב.

בזמן זה, חישבי, האם מעצב או מעצבת הבית יושבים איתך מספיק, או האם את מופנית לצוות הזוטר? האם בקשותייך זוכות ליחס? מה לגבי התחושה הכללית שמעניק לך הצוות? איך היחס ללקוחות אחרות שפוקדות את המקום? והמחיר, האם תוכלי לעמוד בו?

בררי גם אם יש עוד שירותים שאת מקבלת, כאיפור ועיצוב שיער ביום של החתונה, הדבר יכול לחסוך לך הרבה הוצאות מיותרות. יש מקומות מסויימים אשר לוקחים את השירותים הללו צעד אחד קדימה, ומוסיפים מגוון טיפולי ספא אשר הופכים את שעות ההכנה הארוכות להרבה יותר נעימות.

סטודיו מעולה שומר על איכות גבוהה מכל בחינה – חומרים, סגנון ועיצוב ולא פחות חשוב, שירות. אז אין סיבה שתצטרכי להתפשר על פחות מהטוב ביותר.

צריכה מידע על שמלות לאירועים? בקרי באתר www.izikamir.co.il/ ותגיעי אל מיטב המעצבים והמעצבות, בקלות ובמהירות.

כתיבת תגובה