יום כייף במקום בלתי נשכח

יש סיבה למסיבה?

נראה שבעשור האחרון התרחשו שינויים רבים בכל הקשור לאירועים בארץ. אם בעבר ניתן היה להסתפק במשהו פשוט, הרי שכיום כולם משתדלים להשקיע בחגיגה שלנו הרבה יותר. למה להסתפק באוכל זול, מוסיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה נדושים, במקום לארגן אירוע קצת יותר מגניב? עם עמדת דיג'יי, לוקיישן שנועד למסיבות וכמובן, הכי חשוב, אטרקציות והפעלות שונות להנאת המוזמנים?

ימי גיבוש לחברות

כשמדובר בבת מצווה, יום הולדת אחר או כל מסיבה שמערבת ילדים, רצוי שהם יהיו עסוקים כל הזמן. ילדים נוטים להשתעמם מאוד מהר, לפיכך יהיה עליכם לדאוג עבורם למספר אטרקציות והפעלות ייחודיות שיאפשרו להם להוציא אנרגיה, להשתולל ולהנות. הנה רשימה של כמה אטרקציות מומלצות שיכולות לשדרג את המסיבה:

מגלשות ומתקנים רטובים

מתכוונים לחגוג במתחם גדול? מתקני מים הם שיטה מצוינת להגיע לליבם של הילדים במסיבה. מגלשות מים, כל מיני מתקנים מתנפחים ומסלולי מבוכים מתאימים לאורחים בגילאים שונים והם אטרקציה מיוחדת שהרוב המוחלט של הילדים לא יכולים להנות ממנה בכל יום. כך שעם מתקני מים ניתן להיות בטוחים שהחגיגה שתארגנו תהיה בלתי נשכחת.

פעילויות שונות

הילדה אוהבת להתאפר? הוא רוצה להיות זמר? דרך נוספת לשדרג היא לערוך הפעלות וסדנאות בכל מיני נושאים בהתאם לגיל המוזמנים ותחביבי הילד. באפשרותכם לערוך קליפ מגניב בו יופיע בעל השמחה. כמו כן, אפשר להזמין מאפרת מקצועית שתאפר את הבנות. היום גם קעקועים הם פופולאריים וילדות וילדים מתים על האטרקציה הזו. ההפעלות האלה יתאימו למגוון תחביבים ולגיל המשתתפים.

משחקים שילדים אוהבים

האטרקציה הקלאסית והאהובה לכל מסיבה או אירוע זה שולחן משחק כלשהו. בנים וגם בנות מתים על שולחנות משחק ואלה מתאימים לכל אירוע. כדורסל או הוקי אוויר? או אולי דווקא סימולאטור מטורף? כמה עמדות כאלה וכל האורחים יהנו.

ומה המוזמנים יאכלו?

החלטתם כבר על האטרקציות למסיבה? עכשיו צריך לבחור את האוכל. בין אם זה אירוע לילדים או אירוע ללא ילדים, אוכל איכותי זה חשוב. אחרי שהילדים יסיימו להתרוצץ הם כנראה ירצו לאכול. לכן, כיום אתם יכולים לבחור מתוך מגוון של אפשרויות קולינריות טובות.

ניתן, למשל, להגיש נקניקיית עוף איכותית, ניתן גם לארגן סעודת שף, מפנקת ומשביעה. אופציה נוספת היא להפריד ולערוך שתי ארוחות שונות, אחת עבור הילדים ואחת בשביל המבוגרים כדי לספק את הטעמים של כולם. וברור שלא תהיה ארוחה בלי קינוח, לכן בין האופציות המתוקות יותר ניתן למצוא דוכן שיערות סבתא, וופל בלגי ואיך אפשר לשכוח, עוגה.

הגיע הזמן להחליט!

עכשיו אפשר לשבת ביחד עם הילד ולבדוק את האופציות שעומדות לרשותכם. תחליטו על האטרקציות, ההפעלות והמזון שיוגש לאורחים בהתאם להעדפות הילד, במסגרת התקציב ובהתאם לכמות האורחים. ביחד אפשר לתכנן מסיבה שכל המשתתפים יעריכו, הקטנים והגדולים כאחד.

אתם מוזמנים להפתיע את החברים ולארגן מסיבה שכולם ירצו להיות בה. ניתן לארגן מהיום את המסיבה שלכם. למידע נוסף לגבי הפעלות ואטרקציות לאירועים – לחץ כאן, בקישור תוכלו למצוא לא רק מידע, אלא גם המון טיפים שכדאי להשתמש בהם. בהצלחה!

כתיבת תגובה