יום עיון במקום מעניין


זה האירוע האחרון בהחלט!

כמה פעמים בשנה זוג ממכרינו קובע לערוך בריתה ודורש שנעצור מלכת בשבילו או שהבוס קיבל החלטה לערוך כינוס על קפה ועוגה. כן, אם זה יהיה בן משפחה קרוב אלך ללא היסוס, אך בלי קשר – הארנק קטֵן, לוח הזמנים עמוס ואין הבטחה שיהיה אירוע מוצלח. אבל ישנן פעמים שהערב יוצא מוצלח. אם יש לכם צורך, לקבל מידע על אירועים וכנסים כנסו לקישור.

אני מקווה שכל מאורע מעכשיו ואילך, יהיה כמו אז, מטופח ומקורי, כדי שלא אתאכזב מלשים את הצ'ק, על היציאה מהבית וכל המשמעויות הנלוות, כמו חיפוש חניה וכיו"ב. מצחיק שדווקא אישיות משעממת כמו המנכ"ל שלי הצליח להרים אירוע כזה מגניב, כל הכבוד, היה לי כיף.

כנסים פורטל – ההחלטה הכי טובה שלכם.

בינינו, כשהכיס מנופח – אין דאגות, לעומת זאת, אם הכיס מנופח אבל הראש אטום – האירוע יהיה עלוב. ערב חברה מוצלח – לא חייב להיות מפואר, העיקר שיהיה ייחודי ומבדר. הרי איך ניתן ליהנות בתוך אולם חנוק באמצע החיים, כשמגישים לך מנות לא משביעות ושמים במערכת דיסק להיטים שלא עוצר לשנייה עד שבא לבכות?

גם הדברים הפשוטים יכולים לקבל משמעות, אם נשקיע עליהם מאמץ נכון. נניח, באירוע בו נכחתי, צוותי העובדים לבשו תחפושות ונוצר הרושם שנוח להם עם עבודתם. עוד משהו שאהבתי היה התפריט, שקיבל נופך שונה לטובת הערב המיוחד; המנות המושקעות קיבלו שמות זמניים ע"ש ביטויים שגורים בפי המשפחה המאושרת, משעשע ואמנותי כאחד.

ומה עם תפאורה?

למיקום האירוע יש חשיבות עצומה, לאו דווקא מבחינת נוחות גישה, אלא מבחינת הקונספט. בואו נגיד כנס בחיק הטבע – מלכתחילה מיוחד, אפילו אם האוכל לא משהו. אם תדעו להשקיע באלמנטים החשובים באמת, המוזמנים יהיו מוכנים לוותר גם על הגורמים הבסיסיים לכאורה, כמו מיקום גאוגרפי.

מבחינתי, אירוע בנאלי לא תמיד יהיה בלתי נסבל, אבל רצף של הפקות כאלו גורמים לי לפעמים פשוט לוותר. היתרון הוא שבעשור האחרון עוד ועוד אנשים מתחילים להבין שכל עולם האירועים במדינה שלנו עומד במקום מזה זמן רב ואנו שמים לב לחידושים בנושא בתחום האירועים. פשוט חייבים לצאת מהקיבעון הזה.

כתיבת תגובה