ייחודי ומעוצב – תריסים וחלונות

קניתם דירה והיא חשוכה?

יש פה מישהו שלא שם לב איך עורכים אנלוגיה בין בתים פרטיים לבין קופסאות קטנות? כשחושבים על זה לעומק, מבינים שההשוואה הזו לא כל-כך תלושה מהמציאות; הקירות האטומים והחלל הצפוף מעכירים את התחושה, וללא חלונות בקיר, אז הבית באמת יהפוך לסוג של קופסא שלאף אדם לא יהיה ממש נחמד לגור בקרבה.

רשתות לחלונות – חשוב לבריאות

זה נראה לכם הגיוני לשבת בבית בחושך בלי לדעת אם יום או לילה בחוץ? מבלי לראות את קרני השמש? בלי להקשיב לציפורים?

בית בלי חלונות בכלל, זה גם בית בלי טיפת שמחה, בדיוק בגלל זה מאוד מומלץ להתקין מס' חלונות כדי שיפיחו מעט חיים בבית. חשוב לדעת שמספר קטן מידי של חלונות אלומיניום בבית, התקנת חלונות קטנים מדי, יפחיתו מהאור שבדירה.

מה עם תריסים?

אם כבר מתעסקים עם רכישת חלונות, אז רצוי להזכיר גם תריסים לחלונות. תריסים ונציאניים מעץ, תריסים נגללים – זה לא משנה איזה אתם מעדיפים, העיקר שהם שם. בעזרת תריסים על החלון, אפשר לשלוט קצת על כמות האור, ולמנוע מצבים שבהם יש שמש ישירה בשעות הבוקר וחום אימים.

חשוב להזכיר שכל חלון פתוח יכול להיות קריאה לפורצים, לכן כדאי לבדוק אפשרות של סורגים בשביל מיגון. חלון חזק במיוחד, התקנת חיישני אזעקה וכל מיני שיטות אחרות יוכלו בקלות לגרום לגנב העתידי לוותר על הבית שלכם ולעבור לבית אחר.

תריסים וחלונות – בשביל היופי

בזמננו ניתן להכריז בשיא הכנות שחלונות הבית הם חורגים מעבר לצורך הפרקטי, שכן הם עשויים לשמש בתור פריט דקורטיבי בחדרי השינה ובסלון. ניתן להתקין חלונות מסוגים שונים בשביל עיצוב חדרי הבית, זה יוסיף לא מעט. חלונות זכוכית, בתור דוגמה, מקנים טאץ' מיוחד, ובזמנים מסויימים ביום, כשהאור יפה במיוחד, ביתכם יישטף בהילה מרשימה.

עבור מידע נוסף בנושא היעזרו במאמר שכאן. אתר האינטרנט שלנו כולל מאמרים לגבי רכישת חלונות וסורגים. קדימה לעבודה!

כתיבת תגובה