ייעוץ זוגי – מתחילים להבין את הצד השני

אתם מעוניינים לחוש בעלי שליטה לגבי החיים שלכם, אתם מעוניינים להרגיש את האושר שחשתם עוד לפני שנישאתם והבאתם צאצאים אך כיצד מייצרים את הכול יחד? אתם ממש לא מעוניינים לעזוב את האישה, אתם חולמים לחיות בחיק משפחתכם, אך משהו בתוככם בכל זאת אינו מאושר ועדיין ממש לא חש שהוא הגשים את עצמו מבחינת משפחה.

יש אפשרות שהאישה אינה האשמה? עוד לפני שאתם רבים ומתווכחים עימה על כמעט כל עניין אפשרי, בין אם דבר זה קשור לילדים, לתעסוקה, לכל המשפחה המורחבת וכדומה, תסתכלו שניה על פני עצמכם ותנסו לבחון אם יש מצב שמשהו בכם אינו שלם עם עצמו וכתוצאה מכך הוא משליך את כל האשמות על הסביבה ובמיוחד על פני בת הזוג, בגלל שהיא האדם שהכי קרוב אליך. ייעוץ זוגי מסוגל לסייע עבורכם לשקם את הזוגיות, כך שלפני שאתם מתחילים לגשת לפגישות תעשו חושבים עם עצמכם.

טיפול זוגי אחרי שיקום עצמי

עוד לפני שהינכם מתחילים להגיע לפגישות עם יועץ לחיי הזוגיות שלכם, מומלץ עבורכם לחשוב עם עצמכם מדוע אתם לא מאושרים כי יש אפשרות שהבעיה נעוצה ראשית כל בעצמכם. חכמים גדולים אמרו שברגע שלא טוב לך עם עצמך אתה משליך את זה על הסביבה והכל נראה לך רעוע, אבל בו ברגע שאתה שלם עם עצמך ומאושר ממי שאתה, זה גם ישליך על הסביבה אבל לטובה. ממש לא בכל המקרים דבר זה נכון, מכיוון שישנם מצבים יוצאים דופן, אך בו ברגע שלפחות תהיו אך ורק שלווים ורגועים הרבה יותר כך גם כן הגישה שלכם תבוא לידי ביטוי ואף לשנות אפילו כמה גורמים או דפוסי התנהגות שמשפיעים לרעה עליכם וגם על בנות הזוג שלכם.

חוסר חשק מיני

הסבים והסבתות שלנו ואף חלק מההורים שלנו לא התגרשו וממש לא הלכו אל טיפול זוגי כי דבר זה היה יוצא דופן ורק בני אדם "מיוחדים" הסכימו לגשת. כיום המצב אחר, אין אפשרות אחרי כמה שנים של זוגיות עם ילדים קטנים לחיות בתחושה אבסולוטית ועילאית. במטרה לשאוף למושלמות הזו, רצוי יעוץ שיעזור לכם איך להוציא לפועל את השאיפה הזו, כי במידה שהזוג עצמו ינסה הוא מסוגל להצליח אבל ממש לא באופן טוטאלי ולא למשך הרבה זמן כי לעתים חלק מאתנו נזקקים לאדם השלישי והאובייקטיבי הנ"ל שיראה עבורנו את הדרך הראויה, אשר תסייע לכם להישאר שבעי רצון ומאושרים הרבה יותר מכל דבר שהוא.