ייעוץ ישיר בנושא הפרעת קשב וריכוז

מי שסובל מרמות שונות של הפרעת קשב וריכוז יודע כי עולם התרופות בתחום זה משתנה באופן תדיר והשאלות שעולות עם כל מחקר ומחקר שמפורסם הופכות מורכבות יותר. בעוד שחלק מהתשובות ניתנות על ידי הרופאים המומחים לאבחון הפרעת קשב וריכוז שנותרים מעודכנים בכל התרופות החדשות, שאלות רבות מתעוררות לגבי דרכי לקיחת התרופות או חיפוש אחר תרופות חדשות בעלות תופעות לוואי מופחתות. כיום יש אפשרות לקבל ייעוץ בנושא גם מפי רוקחים שעובדים בבתי מרקחת מוסמכים בכל הארץ.

מי שמחפש ייעוץ בנושא הפרעת קשב וריכוז יוכל לפנות לרוקחים בבתי המרקחת הותיקים והמוסמכים ויוכל לקבל מפרט של כל התרופות שמגיעות לבתי המרקחת דרך יבואן תרופות מחו"ל ולדעת מהן תופעות הלוואי הצפויות, איך ניתן להתמודד איתן, האם ניתן אולי להחליף תרופה של הפרעת קשב וריכוז באחרת, שלה תופעות קלות יותר להתמודדות וכן הלאה. הרוקחים בבתי המרקחת מומחים למתן ייעוץ כזה ומעודכנים בכל מה שמובא לארץ על ידי יבואן תרופות זה או אחר.

איפה מקבלים ייעוץ תרופתי?

בכל הקשור לחיפוש בית מרקחת תל אביב היא המקום המשופע ביותר בכאלו. בתי המרקחת המציעים ייעוץ בנושא הפרעת קשב וריכוז ודרכי טיפול בה נמצאים במרכז העיר וניתן להגיע אליהם בקלות. כדי למצוא את הסניף הכי קרוב אפשר להסתייע ברשת האינטרנט ולאתר היכן ניתן לרכוש תרופות לטיפול של הפרעת קשב וריכוז בתל אביב והסביבה. גם במקומות נוספים בארץ ניתן בקלות למצוא בתי מרקחת מתמחים שיכולים לספק ייעוץ בנושא הפרעת קשב וריכוז ולתת חוות דעת על התרופות הנלקחות או כל דרכי הטיפול בתופעות הלוואי שמגיעות עם לקיחת תרופות אלו.

חשוב לציין שלמרות שהרוקחים בבתי מרקחת אלו מוכשרים לתת מידע וייעוץ בנושא הפרעת קשב וריכוז כדאי תמיד להסתייע ברופא המטפל שמתמחה בתופעות של הפרעת קשב וריכוז ולקבל משני המקומות את התמיכה, הליווי וכל האינפורמציה הקשורה לתרופות ולטיפול הנלווה ולכל ההשלכות של לקיחת תרופות אלו.

בנוסף, אם אדם שאובחן כבעל הפרעת קשב וריכוז לוקח תרופה מסוימת שאינה מתאימה לו חשוב כי יספר על כך לא רק לרוקח, שיכול לספק המלצה על תרופות חדשות בארץ, אך לא לתת מרשמים. יש להיפגש עם הרופא המטפל ולתאר בפניו את הבעיה ולהגיע לפתרון שיוכל להתאים ולהקל על הבעיה טוב יותר.