ימי גיבוש לחברות ואנשי עסקים


לא עוד ימי גיבוש גרועים!

כמה פעמים בשנה אחד ממכרינו קובע תאריך בשביל לחגוג בריתה וישנה ציפיה שכולנו נעצור את החיים עבורו או למשל שמקום העבודה החליט לקיים ערב גיבוש. בלי ספק, כשזה בן משפחה קרוב אני הולך בכיף, אך בינתיים – הארנק מתרוקן, הלו"ז צפוף ואין ערובה שיהיה אירוע מוצלח. ובכל זאת, קיימות פעמים והאירוע כן מוצלח. אם אתם רוצים, לקבל מידע על כנסים ואירועים עברו אל אתר האינטרנט.

הלוואי וכל אירוע חגיגי מעכשיו ואילך, יהיה כזה, מושקע ומקסים, שלא אתאכזב מלכתוב את הצ'ק, מהערב בחוץ וכל המתלווה לכך, כמו לנסוע רחוק וכיוצא בזה. מבדר אותי שדווקא מישהו משעמם כמו בן דודי ארגן לנו יום כזה כיפי, אבל כן, יצאתי מרוצה.

הפקת אירועים לחברות – מקום טוב להתחלה.

כמובן, כשיש כסף – אין מה לדאוג, אך לעומת זאת אם יש כסף אבל הראש ריק – האירוע יהיה משעמם. אפילו אירוע ברית – לא צריך להיות אירוע בוטיק, אבל רצוי שיהיה מעניין ומשמח. איך ניתן ליהנות בתוך איזה חור באמצע החיים, כשדוחפים לנו מנות לא משביעות וברמקולים שומעים דיסק שירי אהבה שמנגן ללא הפסקה כל האירוע?

אפילו האלמנטים הקטנים יכולים לקבל חשיבות, אם משקיעים עליהם כמו שצריך. נניח, באירוע המדובר, העובדים התאפרו בצורה מגניבה והרגיש כאילו נוח להם עם תפקידם. דבר נוסף שאהבתי היה הקייטרינג, שקיבל נופך שונה לאירוע זה; המנות המושקעות קיבלו שמות זמניים ע"ש ציוני דרך בחיי בעלי האירוע, מגניב ומרגש ביותר.

ומה עם מיקום המסיבה?

למיקום המסיבה חשיבות עליונה, לא דווקא מבחינת נוחות גישה, אלא לרעיון. נאמר, אירוע על צוק – יהיה אוטומטית יפה במיוחד, אפילו אם המוסיקה משעממת. אם תדעו להשקיע באלמנטים החשובים, רוב האורחים יהיו מוכנים לוותר גם על האלמנטים שנראים בסיסיים, כמו יום האירוע.

בקיצור, אירוע בנאלי לא אמור להיות כל כך נוראי, אבל עוד ועוד אירועים כאלה מאלצים אותי להבריז בהפגנתיות. היתרון הוא שבעשור האחרון יותר ויותר אנשים סוף סוף מבינים שכל עולם האירועים במדינת ישראל די עומד במקום מזה תקופה ארוכה ואנו עדים לחידושים והמצאות פה ושם. אנחנו רק צריכים לצאת מהקיבעון הזה.

כתיבת תגובה