ימי כיף וגיבוש – רק בצפון הארץ

הדרוזים הינם עדה של בני אדם חמים, מסבירי פנים, מכניסי אורחים.  אירוח דרוזי חמים, נעים ועם אוכל טעים מוצע לכל מי שמעוניין במתחם המציע לכם חוויה תרבותית וקולינארית מיוחדת. במהלך ימי כיף וגיבוש יהיה בידכם ליהנות משעות אחדות, אשר בהן תתוודעו אל מנהגי העדה ומסורת , תאכלו ממטעמיה, תתעשרו בידע מסיפורים על מאפייניה ותצפו במופעה פולקלור מיוחד.

יום כיף בכפר עוספיה שבכרמל הוא בעל ערך מוסף חווייתי. ביום זה מוצעת לכם קבלת פנים לבבית, סיור ברובע העתיק של הכפר, ביקור בבית הבד, סיור בבית התפילה, היקסמות מנופים הרריים והרחבת הריאות באוויר הצח.

יום חווייתי ואתגרי

האירוח בכפר אינו מסתכם רק בחוויה הדרוזית, מעניינת, מחכימה ומהנה ככל שתהיה; בסביבה נמצאות לכל מי שמעוניין אטרקציות מיוחדות להעשרת החוויה  של יום הכיף והגיבוש: מופע מיוחד מלא תובנות על החיים ( המופע של אום ג'אמיל), קוראות בקפה ובקלפי טארות, שיגלו לכל מי שמעוניין את כל מה שצופנים לכל המעוניינים הקפה והקלפים, טיולי ג'יפים וריינג'רים במשעולי הכרמל ובנחליו, סנפלינג, רכיבה בדבר סוסים ועוד.

מחירים מתאימים ניתנים לקבוצות, מה שהופך את כל המקום למבוקש ואטרקטיבי לוועדי עובדים התרים אחר שטח שניתן לערוך שבו ימי כיף וגיבוש חווייתיים.

על ייחוד המקום והחוויה  המזומנת בו עשויים להעיד אנשים רבים שניסו, התנסו, טעמו, חוו ונהנו ובהם:  חברות הייטק,  בתי ספר, ועדי עובדים, משלחות מחו"ל ובהן חברי פרלמנטים כמעט מכל רחבי תבל, עיתונאים, קבוצות מנהיגות יהודית צעירה ממקומות שונים וכל אלו שגילו עניין וסקרנות להתוודע אל העדה הצבעונית הזו ולהכירה, הלכה למעשה, באמצעות היחשפות למנהגיה, מסורתה, תרבותה, מאכליה ושאר מאפייניה.

טעם של עוד

בשל מגוון הפעילויות של האירוח הוא מיועד במיוחד לקבוצות היוצאות לימי כיף וגיבוש. האווירה המזמינה והנעימה והאפשרות להתוודע אל מאפייניה המיוחדים של העדה הדרוזית הופכים את כל הביקור במקום לכזה שחווים בו חוויה ראשונית.

האירוח הדרוזי מותיר רושם עז ועמוק וטעם של עוד. ואכן, רבים מהטועמים אותו בראשונה נשבעים לשוב ולחוות את כל חווית האירוח פעמים נוספות. טוב (מרתק, מפתה ומגרה- תודו…) מראה עיניים, כפי שאתם רואים באתר, אבל אין כמו התנסות בחוויה עצמה, בדבר הריחות והטעמים, בדבר קבלת הפנים. אתם מוזמנים!