יעדים לנופש המושלם

הקדמה מביאה איתה, מגוון של אפשרויות. כשהחופש בפתח כל שעליכם לעשות הוא להצביע על הבחירה המתאימה ולא בהכרח הנכונה. כשמדובר בנופש, כל הבחירות נכונות, שהרי מי לא יחפוץ בבריחה מחיי היום יום? על מנת לחדד את הצורך, אספנו כמה עצות, שתוכלנה בהחלט לספק את הנדרש לחופשה המושלמת.

סודות של נופש בפריז

כשמדברים על נופש בפריז מדברים על חוויה השונה מבחירת חוויה של נופש בבורגס או כרתים. מדובר בעיר הרומנטית ביותר בעולם. אם תשאלו כל זוג נוסף, הוא לבטח יעיד כי הוא היה בשמחה נוסע עם בחירת ליבו לפלוש בתחושת הרומנטיקה. אם זאת, חשוב לציין כי טיול בפריז לא מיועד רק לזוגות אלא גם ליחידים. זה לא אומר שאם לא מצאתם את בחיר לבכם לא תוכלו לבקר בפריז. האפשרויות רבות וייחודיות גם לאנשים יחידים. דוגמאות לכך, ניתן לקחת מטיולי בר מצווה, בת מצווה ואפילו טיולים לפנסיונרים או סטודנטים המחפשים להשתחרר ולו מעט מתחושת החנק הלימודי.

מתי לנסוע לפריז?

אם הייתם אומרים לנו שאתם שמים את פעמיכם אל נופש בכרתים היינו לבטח ממליצים על תקופת הקיץ, אך תתפלאו לשמוע, גם כשמדובר בנסיעה לפריז, החודשים המומלצים לביקור מתחילים בחודש יוני ומסתיימים בחודש אוגוסט. מדובר בחודשים המביאים את התקופה הטובה ביותר לצרכי ביקור במקום. גם חודש ספטמבר נח מאוד ויתרון נוסף קיים במחיר הזול יותר. מן הסתם, חודשים יולי אוגוסט הינם החודשים היקרים ביותר מבחינת הנופשונים.

המלצות לסיורים בפריז

אז אם חשקה נפשכם לטייל בפריז, בקרו במגדל האייפל, הגיעו אליו בשעות אחר הצהריים והישארו באזור עד לשעות הערב. בשעות הערב תוכלו לראות את המגדל המואר וליהנות מיופיו הרב. הידעתם? גובהו של מגדל זה מגיע ל324 מטרים וממנו ניתן לצפות על כל פריז. בטרם תפקדו את המגדל, מיותר לציין כי חשוב לברר את שעות הפתיחה והסגירה, שהרי זה לא כל כך נעים למצוא מקום סגור.

אתר נוסף מומלץ הינו המונמארטר. כאשר תשבו על מדרגותיו תוכלו לצפות על נופה המרהיב של פריז ועל מופעי רחוב מרהיבים המתרחשים במקום. רצוי כי בטרם תצאו אל החופשה החלומית, ארגנו את לוח הזמנים שלכם, כך תוכלו לבקר בכמה שיותר מקומות.