יש משחה לסימני מתיחה!

הרבה נשים הסובלות מסימני מתיחה, לא יוכלו גם בקיץ הזה ללכת בביטחון לים או לבריכה ולהסתובב עם בגד ים שכן, סימני המתיחה שלהם מהלידה האחרונה או מהדיאטה שעשו, נראים לעין ויש לומר- גם מכוערים למדי.

יש נשים שבייאושן הרב פונות לאזמל המנתחים הפלסטיים כדי שיעלימו מגופן את סימני המתיחה, אבל היום אין צורך בהליך כל כך קיצוני. בשוק המוצרים לטשטוש והעלמת סימני מתיחה יש גם משחה מיוחדת במינה, עם פורמולה נדירה אשר מצליחה לטשטש ולהעלים סימני מתיחה.

 

מהם סימני מתיחה?

סימני מתיחה ידועים גם בשם (STRIA ). הם בדרך כלל מבריקים ובולטים. בהתחלה הצבע שלהם אדום, אחר כך הם הופכים לסגלגלים ואחר כך דוהים עד לצבע לבן אבל עדיין בולטים, נראים ומכוערים.

הם נגרמים כתוצאה ממתיחה של העור במצב של הריון או השמנה. מה שקורה שהעור נמתח, סיבי הקולגן שלו נקרעים והשכבה הפנימית הדרמיס, מאבדת מהגמישות שלה.

כאשר מאבדים משקל (עקב לידה או להבדיל דיאטה), העור לא נמתח יותר, הוא מדולדל כתוצאה ממתיחת היתר שלו, ומה שנראה זה עור תלוי בעל סימנים רבים מכוערים, לא מחמיא, לא אסתטי ואף דוחה.

איך מעלימים את סימני המתיחה?

מי שפונה לרופאים יוכל לקבל משחה כלשהי שהיא עוזרת רק במקרים מסוימים ורק כאשר הסימנים טריים ואסורה לשימוש לנשים בהריון.
טרנד נוסף הוא ללכת לטיפול בלייזר מתוך איזה מחשבה שהלייזר עוזר לייצר פיגמנט ואז סימני המתיחה מתמזגים עם העור שמסביב, מה שבדרך כלל איננו נכון. זה יכול רק לטשטש אבל לא להעלים אותם לגמרי.

לגבי הטיפול בלייזר נרחיב ונאמר שלא רק שהוא לא פותר את הבעיה, אלא שהוא גם כרוך בהוצאות כספיות עצומות.

 

פורמולה של צמחי מרפא מועילה לסימני המתיחה!

מנתונים שעולים ברשת עולה כי למשחות שמעלימות צלקות יש תוצאות טובות. משחה לצלקות מומלצת צריכה להכיל תמצית אלוורה שידועה בתכונות הריפוי שלה את העור כמו כן זמן זערי ערער הבר, אלנטואין, סיליקון ג'ל ועוד. מה שמשחה עושה זה שהיא חודרת פנימה אל שכבת הדרמיס ומתקנת את הפגיעה. מצליחה בטיפול רצוף של מספר פעמים לחדור אל העור ולטשטש את השוליים של הצלקת, ואם היא אדמומית, גם להפחית מהאדמומיות שלה.

יש הממליצים לעבור את הטיפול עם המשחה גם באכילת נבט חיטה, בתזונה המכילה ויטמין E העוזר לגמישות של העור.

טיפול בסימני מתיחה זה תהליך שדורש סבלנות!

בכל הנושא של ריפוי במיוחד עם צמחי מרפא, מדובר על תהליך ולא על פיתרון קצר מועד. אם משתמשים במשפחה להעלמת צלקות מדי יום, במינון הנכון אין ספק שלאחרי כמה טיפולים אפשר יהיה לראות תוצאות.

המשחה פועלת מהחוץ אל הפנים, מחייה את הרקמה החדשה, מרככת אותה, מעניקה לה לחות ועוזרת למזג אותה חזרה עם עור הגוף. לאט לאט הצלקת מטשטשת וכמעט ולא רואים אותה.

כתיבת תגובה