יתרונותיו של עורך דין אזרחי

חייבים בדחיפות עורך דין? מה עושה נוטריון?

איש לא ירצה להיות במצב בעייתי, אולם במקרים רבים אנחנו רוצים להיוועץ בעורכי דין מקצועיים. הדבר עשוי לקרות כתוצאה מתאונת עבודה ויכול לקרות דווקא בגלל רישום חברה. בשביל מצבים מהסוג הזה עדיף למצוא לכם עורך דין מוסמך!

פסקדין – פורטל המשפט הישראלי

אפשר למצוא עורכי-דין רבים בישראל, והם אחראים על פרטים רבים ושונים; עיזבונות, פשיטת רגל, תביעות גירושין וטיפול בתביעות פליליות. שירותי משפט מתקשרים לכל תחום בחיים, מהסיבה הזו זה בלתי נמנע שביום מסוים נצטרך עורכי דין.

מה עושה הנוטריון?

יש לכם חשק לעוד נוטריונים הינם עורכי דין רגילים לכל דבר בעלי הסמכה להציע שירותים בעיסוקים שונים. באיזה מקרה אתם נזקקים לשירותי נוטריונים? למשל, כשאנחנו שואפים להוציא דרכון הולנדי, אין ברירה אלא להציג לא מעט מסמכים שונים מתורגמים. לא כל סוג תרגום הינו חוקי, שכן חשוב שזה יהיה תרגום נוטריוני מאושר. דוגמא נוספת, כאשר עומדים לקחת משכנתא, לפי החוק צריך לגבות הכל בעזרת חותמת של נוטריון.

לפי מה לבחור עורכי דין?

בחיינו קיימות איזושהן החלטות חשובות ביותר – הבית שנגור בו, השמות של הילדים ולבסוף, עורך הדין שייצג אותנו במקרים מסוימים.

מתחילים בחיפוש עורך-דין מוסמך? זה תמיד רעיון מוצלח לבקש המלצות חמות מבני משפחה קרובים. המלצות שכאלה הינן אובייקטיביות, וכך תדעו שלא מנסים להונות אתכם.

אם אנחנו באים לפגישה עם עורך דין, רצוי מאוד לבדוק אם הוא בעל ניסיון בתחום רלוונטי. לא כל המשרדים מתעסקים בכל הסוגיות המשפטיות. דיני תאגידים, סתם דוגמא, זה לא כמו תביעות עבודה. בדיוק בגלל זה אין מנוס אלא להתעניין לגבי ניסיון קודם ולוודא היטב שאותם עורכי דין באמת מנוסה בעניינים כמו שלכם.

לאינפורמציה טובה בנושא בחירת עורך דין – www.psakdin.co.il/yp/search.asp?Profession=1003&InterestGroup_ID=10 ותוכלו לקבל המון אינפורמציה בעניין. תמהרו!

כתיבת תגובה