כיצד לבחור איזה מכונת קפה לקנות

בעת שאנו מסתובבים באתרים שונים בעולם אנו בד"כ אוכלים במסעדות שונות, משקיטים את הרעב בארוחה טובה,ובסיום הארוחה אנו נוהגים לשתות קפה חם.
בחזרה לארץ עוד נשאר לנו טעמו הטוב והחזק של כל סוג משקאות הקפה ששתינו במסעדות בחו"ל ולעתים תכופות עלתה בראשנו השאלה הנשאלת: למה במדינתנו איננו יכולים לשתות קפה חזק וחריף כמו כמו ששתינו בתורכיה לדוגמא?
למזלנו הטוב הגיעו אנשים יוזמתיים שיצאו לפעולה והתחילו לייבא ואף למכור את מכונות של קפה אספרסו מכל הסוגים והצבעים.

מה שנשאר זה  להחליט איזה קפה נשתה הבוקר
מפני שישנם מבחר גדול של דגמים של מכונות קפה והרבה מאד סוגים של קפה כך שיהיה לנו קשה להחליט איזה קפה יתאים לעסק שלנו ואיזה מכונה לבחור.
קחו לכם כמה רעיונות:
כאשר אנו באים לרכוש מכונה להכנת קפה למשרד אנו נדרשים לברר עם עצמינו מספר שאלות חשובות: האם אנחנו ברצינות מעוניינים לעבוד יחד עם אותה מכונה או שאולי היינו רוצים  בעצם הכנה פשוטה ומהירה של הקפה?

הסוגים העיקריים של מכונות הקפה
מכונת קפה ידנית – שהיא למעשה מכונה שלא קלה להפעלה ויש צורך להבין באיזה אופן להפעיל אותה. מכונה המכונה הזאת מתאימה בעיקר לאנשים שהם עם הרבה סבלנות ושיש להם חוש טכני.
מכונת קפה חצי אוטומטית – מתאימה בד"כ לכאלה שאוהבים קפה אספרסו והם לא חפצים להשקיע ממון רב על המכונה להכנת קפה. במכונות אלו לא קיים מטחנת קפה ועל כן צריך ללכת לקנות  תערובת קפה שנטחנה. מרבית המכונות הנ"ל גם אינם מודדות את כמות המים שנמזגת לספל. יכול להיות נחמד בתור מכונת קפה למשרד
מכונות להכנת קפה אוטומטיות – שזו מכונה יקרה מאד שמבצעת את כל הפעולות! המכונה הזו אף מומלצת עבור מי שאין בידו   זמן רב לעסוק בהכנת קפה. מה שיש לו לבצע זה רק ללחוץ על הכפתור.
מכונות קפה למשרד הינן שונות בגודל שלהם, הביצוע ואף באריזות הקפה.
למכונות אלה ישנם סגנונות שונים לאריזות של קפה אספרסו:
פולי קפה: פולי קפה אלו הינם מיועדים למכונות שיש להן מטחנת קפה בלבד! בדרך כלל רק מומחים בנושא שיש להם טעם אנין יטריחו את עצמם לטחון באופן עצמאי ואף להכין את תערובת הקפה
זה בלתי אפשרי למצוא כיום משרדים שמוכנים להתעסק בפולי קפה.
פודים- פודים הם שקיות קפה אשר מכילות קפה טחון והן מתאימות למכונה של הקפה אספרסו. המחיר של הפודים אינו זול אולם שקיות הפודים חוסכים לנו זמן יקר בהכנה של הקפה.
קפסולות – יתרונן הינו שהקפה מצוי בואקום וע"י זה הקפה הינו טרי כמו ביום שנטחן. החסרון שלהן – שהם יקרות מאד.

כתיבת תגובה