כיצד לבחור רהיטי ואביזרי תינוקות


עומדים להיות הורים?

כשעוד תינוק מגיח לעולם זוהי התרגשות גדולה המגיעה עם מחויבות מהותית. ההורות מאופיינת בלא מעט דאגה, הלול מתאים לו? מדוע הוא בוכה? טוב לו? וכמובן גם בהרבה קביעות קריטיות שעליכם בתור הורים להתעסק איתן.

אחת הבחירות הקריטיות קשורה לציוד בו תשתמשו למן ההתחלה שבה התינוק שרק נולד יזדקק לציוד, ברם בגלל שזהו תינוק קטנטן, על הציוד והריהוט לעמוד בסטנדרטים המומלצים לתינוקות, בכול הקשור לאיכות. עקב כך רצוי לדון בכך היטב, להכיר היטב המוצרים ולקחת אביזרים איכותיים ובטיחותיים שתוכלו לסמוך עליהם.

הליכון לתינוק

לא חשוב באם בדיוק רוכשים רהיט כלשהו, סלקלים וכל דבר אחר למען הרך הנולד, כשדנים בבחירה כה חשובה, חובה לעקוב אחר כמה דברים מרכזיים. אפשר לנחש שהאביזרים ייראו טוב, אך אל תבחרו בהתאם לאריזה. אף הנדנדה הכי יפה בחנות עשויה להתגלות כבלתי נוחה לילד ולאו מתאימה. יש להיזהר ממצבים של רכישת דבר מה לפי מראהו החיצוני.

תקני בטיחות בדקתם?

העניין הראשון שצריך להתייחס אליו לגבי כל מוצר שמעוניינים לקנות הינו ללא ספק סוגיית הבטיחות. פריט יכול להיות מדהים, עם זאת במידה ואינו עומד בתקנים המחמירים ביותר, המוצר לא רלוונטי. אף אם המוצר הוא עגלה, מיטה או פריט משני, באם התינוק ישתמש בזה אז חובה שיהיה מתאים לגילו ומידותיו.

דבר חשוב נוסף, מוצר שכתוב עליו בטיחותי לתינוקות, יהיה בטיחותי גם מאספקטים אחרים, מה למשל? כלל החומרים מהם הוא עשוי. יש לא מעט דברים שאנו מסרבים לחשוב לגביהם לעומק, אבל במגע עם הילד עשויים להיות מפגע אמיתי. זווית הפריט, לדוג', עלולה להיות חדה והרך עשוי להיפצע. בגלל זה ללא תו התקן, אל תקנו את המוצר.

הורים וחברים, התחשבו בתקציב!

לראשונה כשבאים לחנויות אנחנו חושבים שאת הכל אנחנו צריכים לרכוש, אך למעשה, רג'יסטר מאוזן אינו בנוי מיותר מדי פריטים. קיים סיכוי טוב שחברים עם ילדים ישמח להביא אביזרים ישנים, ואף שלא, התינוק שלכם נזקק בחודשים הראשונים למוצרי בסיס בלבד.

ממש אין צורך להתחרפן ולקנות כול פריט ורהיט שעומדים למכירה. הכינו בבית רשימה לקניות, וכשתיכנסו לרשת, תיצמדו אליה. אל תתפתו מול מחירי מבצע וגם ממוצרים אחרים שאתם חושבים שהם מרשימים ממש. השוו מחירים ובחרו במוצרים איכותיים במחיר הזול ביותר. באופן כזה לא תיכנסו למינוס ותצליחו לרכוש הציוד מבלי לקחת הלוואה.

הולך להיוולד ילד? כדאי ללמוד מה שיש כאן בשביל להגיע מוכנים לחנות. לא תמיד האביזר היוקרתי מייצג את המיטב, אף באם זה איזשהוא מותג יקר. כדאי לשים לב שהשמות לא גורמים לכם להסתנוור ושבחרתם בהתאם לצורך. לבירור פרטים בנושא רהיטים ואביזרים לתינוקות הקליקו וגלשו ל-http://www.babyfun.co.il/Default.asp?sType=0&PageId=56. במשאלה שסייעתי להורים הטריים. קחו נשימה ובהצלחה!

כתיבת תגובה