כיצד לבחור תלת אופן לתינוקות?

לפני רכישת מוצרים לתינוק

פחד לא קטן ממנו סבלתי במהלך הציפייה לתינוק התקשר אל הצורך למגן בכל עת את הילד שגדל בתוכי, כיצד אוכל לדוגמא לצאת החוצה ולנסוע איתו ברכב בראש שקט?

אחרי הרהורים ועיון רב באתרים שונים הבנתי סוף סוף מה עליי לעשות – אני חייבת לצרוך מוצרים המיועדים לפעוטות תוך הפעלת שיקול דעת. כך אוכל להכין עצמי להיותי אמא מגנה כמו שחלמתי.

אוניברסיטה לתינוק

כיום, עולם מוצרי הילודים עמוס במגוון מותגים של משחקים ואביזרים כאלה ואחרים, שבדרך כלל מנסים להיות המובילים בין מתחריהם. על אף שמרבית המותגים מחזיקים בתו מיוחד המעיד על איכות, אנו ההורים צריכים להכיר היטב את הכללים מעבר למידע בהוראות השימוש.

אחת הדוגמאות הינה העת בה אנו מתנסים לראשונה במוצר חדיש עליו שמענו אינספור מחמאות מהורים מרוצים. אך להפתעתנו, אנו מהר מבינים שכשם שלא כולם מחזיקים באותו טעם מוסיקאלי, כך לא כל עולל תופס את אותה ההנאה מהמוצר אותו כה שיבחו לפנינו. ולכן אני מפצירה בכם, הורים סקרנים וחדשים, לשקול טוב לפני כל קנייה אותה אתם מבצעים.

איך קונים מוצרי תינוקות כהלכה?

הכלל ה-1 שראוי לדעת הינו כלל לפיו רצוי לעשות הפרדה לגמרי ברורה בין אותם מוצרים שאפשר לרכוש עוד תוך כדי ההריון, לבין האביזרים אותם יש להתאים ישירות לנתוניו של הפעוט ובגלל זה עדיף להמתין עם ההחלטה להשקיע בהם.

בין האביזרים אותם אפשר לקנות טרם הלידה ניתן לציין: שמיכות חמות לפעוטות, כיסא אוכל לתינוק, שקי שינה לתינוקות ועוד. אך בין האביזרים עמם כדאי לחכות ניתן למנות: מיטת מעבר וכיסא למכונית.

מדוע ראוי לחכות עם ההוצאה הכלכלית על המוצרים האלה?

הסיבה העיקרית שבגללה אני ממליצה לכם להמתין היא סוגיית ההתאמה המקסימאלית. פעמים לא מבוטלות, אנו למדים כי גם אם אומרים על מוצר מסוים שהוא מיועד לגילאי ינקות עד שנה, בפועל הוא אינו באמת כל-כך מתאים. ככה לדוגמה – לעתים נרכוש איזשהי שמלה מדהימה לפי מידה מוכרת, אך אז לצערנו נבין שהיא לא באמת מתאימה.

מחפשים המלצות? www.mybabylove.co.il/category.asp?catid=111 ודעו כי אכן קיים ידע רב מאוד שמאוד יסייע לכם, אמא ואבא טריים, להרגיש בטוחים יותר.

כתיבת תגובה